Dance-P

Alla inlägg den 21 juni 2010

Av Pauline - 21 juni 2010 23:03

Heej alla! Snart ska jag gå och lägga mig! På eftermiddagen var Louise och jag som sagt på vår gård och åkte rullskridskor! Det var kul och som sagt så var det fett skönt underlag :)! Till middag åt vi kycklingben med potatissallad, det var gott! Här kommer bilderna jag gjort :)!  En gjorde jag bara på skoj liksom, och den andra gjorde jag med temat Bröllop!     

Hihi, hope you like it ;)! Men nu ska jag dra! Förresten, jag varnar er bara (hihi) på söndag (tror jag) ska Lollo och jag åka till vår mormor och morfar, men vi tar nog med 1 dator (kanske 2 ;)) men det kommer bli sämre uppdatering då ;)! Men nu ska jag lägga mig i min säng och läsa lite :)! Vi hörs! Sov gött! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 21 juni 2010 17:00

Heej alla! Nu har jag fixat ny omröstning här på bloggen :)! Ska bli intressant att se vad ni svarar ;)! Har också gjort en ny "Veckans fråga"! Den är ju rätt lik omröstningen men i "Veckans fråga" får ni ju chansen att skriva lite mer om vad ni ska göra :)! Lollo och jag har precis bakat kokosbollar, dom blev goda, det finns några kvar men jag är så mätt   ! Dom får vänta en stund :)! Just nu sitter jag och gör en bild på mitt paint program, kommer lägga upp bilden i nästa inlägg ;) Jag vet att det blir mycket inlägg idag, men men det är ju kul att blogga :) Vi hörs i nästa inlägg :)! Ha det så gött!   

Av Pauline - 21 juni 2010 14:14

Heej alla! Nu kommer veckans fråga! Det är bara att svara i kommentarerna ;)!

 

 

             Vad ska du göra i sommar?

 

  

Av Pauline - 21 juni 2010 12:22

Heej alla! Sovit gott? Snart ska jag måla mina naglar lite! Men först ska jag bara skriva klart det här inlägget och sedan göra en ny omröstning här på bloggen ;)! Vad frågan är säger jag inte :)! Idag ska Lollo och jag baka kokosbollar, mumisgt! Och sen så ska vi laga lite köttbullar m. makaroner till lunch om en stund när vi blir hungriga ;) Sen ska vi kanske gå ut på vår gård och åka rullskridskor för dom har lag ny asfalt på gården så det är nog fett skönt att åka på ;) Kanske kan ta lite bilder :)! Men vi hörs senare ;)! Ha dé gött!   

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards