Dance-P

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Pauline - 11 februari 2011 22:35

Håller på och packar nu, imorgon sticker vi ju till Thailand :)♥ Är sååå glad just nu! I januari var ju jag & syrran på en dans-audtition till dansklass. Fick brevet idag :) OCH JAG KOM MEEED :D♥♥♥♥♥ Jag & Louise är 2 av dom 14 som kommer få gå i dansklass, och det var 40 pers som sökte! Är såå himla glad, längtar tills nästa termin ^^ Vi kommer få dansa 2 ggr i veckan tsm & vi kommer gå i samma klass som musikal/drama ska gå i. Så himla gött! Är överlycklig ♥ Men nu ska jag fortsätta packa. Kommer ta med mig datorn tror jag, men kommer inte att blogga varje dag elr så, för internet kostar en massa pengar. Men tror att det kommer komma ngt inlägg iaf :) Ni får ha det underbart hemma i Sverige, ska hälsa Thailand från er :P Är tillbaka v.8 Puuss&Kraam♥

  


Kommer ta en massa bilder som ni ska få när jag är tbx!


VARNING FÖR BILDBOMB NÄR JAG ÄR TBX :D!!


Update: Vi ska först vara i Bangkok & shoppa, sen i Koh Chang :)

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards