Dance-P

Inlägg publicerade under kategorin Thailand Oktober 2010

Av Pauline - 25 oktober 2010 10:00

Tidsinställt inlägg


Heej alla! Nu är jag kanske vid polen, eller kanske till och med sitter och äter frukost! Hoppas solen skiner, det kan ju regna, det brukar göra det i augusti-september/oktober! Men jag tror att vi får tur med vädret :) Hoppas ni också har det bra i Sverige! Fast det klart, nu tänker jag inte på tidskillnaden, klockan är typ 16.00 i Thailand eller 04.00 på morgonen... Någon stans där tror jag! fast iallafall, nu låtsas vi att det är samma tid :P Någon dag ska vi väl kanske ut och åka moppe, promenera på stranden med Nikita till ap-berget, bada i havet och i poolen, snorkla i poolen och en massa annat skoj :) Hörs kanske inte imorgon, men i övermorgon så :) Miss U! Stora kramar ända från Thailand//Pauline <3

Av Pauline - 23 oktober 2010 12:00

Tidsinställt inlägg ;)


Heej alla! Just nu sitter jag på planet på väg till Thailand :D Planet gick klockan halv 11, om allt gick som det tänkt ;) Flygresan kommer ta ca 9-10 timmar! Men det ska nog gå bra :D När vi kommer fram så tar Nikita och hennes farmor och farfar en taxi till sitt hotell, och vi till vårt! Längtar tills vi är framme :) Hoppas jag kan sova lite, annars är jag nog väldigt trött när vi landar ;) När vi kommer fram kanske vi ska ta och slänga oss i polen :)? Hoppas dt är fint väder, och inte regnar bara ;) Lääängtar tills vi kommer fram! Vi hörs imorgon, i ett nytt tidsinställt inlägg ^^ Kramaar//Pauline <3


  


Bild från i somras

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Skapa flashcards