Dance-P

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Pauline - 14 augusti 2011 23:29


Bestämde mig för att göra ett litet videoinlägg istället för att skriva idag, fick inte upp det på youtube förens nu bara... iaf, vi hörs imorgon! kram!


SKA JAG BYTA BLOGG TILL EN PÅ BLOGG.SE!? vill ni veta vad den heter förresten ? ;)



Av Pauline - 14 augusti 2011 12:06

|Byxdress Thailand|Converse Thailand|Örhängen Thailand|Kofta Thailand|


Gårdagens outfit hade vi här då! Tänkte lägga in den igårkväll men sen orkade jag inte sitta och redigera bilderna så... Iallafall, igår gjorde jag inget vettigt, jag & syster hade hemmakväll, mamma&pappa var på kräftskiva. Vi hyrde film & åt godis, myys! "bigmommas sådan far, sådan son" & "hotell gyllene knorren filmen", haha vi nördade lite!


Idag så ska jag försöka hinna med att spela in en videblogg, den dyker förhoppningsvis upp imorrn isånnafall. Ska åka ut till min farbrors land snart, vi hörs senare! pussss

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards