Dance-P

Alla inlägg under juli 2011

Av Pauline - 8 juli 2011 08:17

|Nikon d40| AF-S Nikkor 18-55mm|Foto&redigering: JAG|Köpingsvik 2011 #2|


Hejhej! Här har ni lite fler bilder från köpingsvik. Snart ska jag äta frukost och göra mig iordning, sen sticker jag, mamma & syrran till Växjö! Vi ska hälsa på finaste sysslingarna, kommer bli super kul! ♥


Vi ska sova där, så hörs inte förens imorrn kväll. Ni får ha det så bra, puss !

Av Pauline - 7 juli 2011 10:58

|Nikon d40|AF-S Nikkor 18-55mm|Foto&redigering Jag|



Skulle bli jätteglad om ni gick in på Victorias blogg och röstar på mig, nr 3!

Alla som röstar, skriv en kommentar så länkar jag er i ett inlägg som tack :).

puss&kram!

Av Pauline - 6 juli 2011 20:50

|Nikon d40|AF-S Nikkor 18-55mm|Foto&redigering: Jag|Köpingsvik 2011 #1|

 

Tjollahopp! Här har ni lite härliga strandbilder från Köpingsvik igår, väldigt mysigt var det! Det kommer mer bilder senare, tog en del ;).


Ska titta på en film som heter "Just go with it" men vi hörs imorgon. ha en fin kväll, puss!

Av Pauline - 5 juli 2011 09:00

Grattis till er som gick vidare! Och till er andra; det kommer fler chanser ♥


*Du får rösta 2 gånger på samma blogg eller 1 gång på 2 olika bloggar.

*Du får rösta 1 gång på dig själv

*Inget fusk, jag ser era IP-nummer !


klicka på bilderna här nere och välj ut din/dina favoriter bland mina 10! Lycka till!



1.
2.

3.

4.

5.

6.

7.

 8.

9. 

10.  

Av Pauline - 4 juli 2011 17:00

bara en liten överblick på allt jag köpte idag, fler & bättre bilder kommer !


Tjenamors! Hittade en massa saker idag när vi var och handlade på Cubus, H&M, Bikbok & Albrektsguld. Är jättenöjd med allt!


Nu ska jag sätta mig och gå igenom alla som deltagit i veckansblogg och välja ut top 10, hörs ikväll, då får ni rösta på er favorit ;) pusss

Av Pauline - 4 juli 2011 10:23

  

 

Hejhej! Idag är det regningt & mulet så ska åka och shoppa lite med familjen, hoppas jag hittar något fint :).


SUPERKUL att så många ville vara med i veckans blogg, blir jätteglad! Kommer välja ut top 10 ikväll/imorgon, sen får ni rösta på er favorit.


Men nu ska jag gå och borsta tänderna, ha en fin dag! ♥



Av Pauline - 2 juli 2011 13:28

 

Ny klocka, fick av mormor igår. Vet inte var den kommer ifrån, men tror att hon fått den från en tidning. Jag gillar den starkt :)!

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards