Dance-P

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Pauline - 14 juli 2011 02:21

|Linne Gina|Shorts H&M|Bikini H&M|


Gårdagens outfit! Var ute på sjön hela dagen med segelbåten, väldigt soft :). Suuperfint väder också, tog en massa bilder. Ni får dom någon gång snart...


IALLAFALL, vill ni veta vart jag ska åka på lördag? jag ska till turkiet! Kommer bli suoperkul! Fick reda på det i söndags, en liten överraskning från pappa, haha. Mamma ska inte med, för hon ska jobba, så det blir bara pappa, jag & louise. Fixar nog lite tidsinställt omjaghinner. Annars blir det en liten bloggpaus ;)


Hörs imorrn, puss!

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards