Dance-P

Alla inlägg under juni 2011

Av Pauline - 5 juni 2011 14:05

|Nikon d40|AF-S Nikkor 18-55mm|


Hejsan! Idag har jag och familjen vart på plantagen och handlat lite blommor till balkongen. Köpte en  jordgubbsplanta också, längtar tills dom blir mogna! Tog fotona lite snabbt, så inte så jättebra resultat.. Snart ska vi cykla och kolla på en fotbollsmatch, sen ska vi på middag hos ett par kompisar. Vi hörs förmodligen inte mer ikväll, men det får vi väl se. Pussar !

Av Pauline - 4 juni 2011 22:15

|Linne GinaTricot (nytt!)|Shorts (avklippta hängslebyxor) H&M?|Bikini Thailand|


Så här såg jag ut idag då :). Hade det fett mys på badet, fast utomhuspoolen var stängd, men det gjorde inget! Har bränt mig lite i ansiktet och kanske blivit lite brunare på ryggen och så. sommarsommarsommarsommar♥ Är glad igen nu, hittade nog de flesta bilderna i papperskorgen tror jag!Hörs kanske mer ikväll, annars imorrn.

Puss♥

Av Pauline - 4 juni 2011 22:02

Gina Tricot, 49:- ♥


Dessa linnen köpte jag i tordags/fredags. Älskar dom, kommer bli mina favorit linnen i sommar! Har redan använt dom 3 dagar i streck eller nåt, haha!? Dom är så tunna & sköna, perfekta att dra på sig över bikinin på stranden! Dom är ju billiga också :) Ska kanske köpa ett vitt, då kan jag ha det på avslutningen till min kjol.

Av Pauline - 4 juni 2011 20:19

Hejhej! Är superledsen nu, eftersom att alla mina bilder som jag tagit under juni & några från maj tror jag har försvunnit helt från min dator & hårddisk! Brukar också ta bort bilderna från kameran när jag lagt in dom, så där finns det inte så många. Bilderna från tjejkvällen finns som tur kvar :). Tror att det har nåt att göra med picasa, det brukar alltid krångla med mapparna där... Men dom jag har redigerat & exporterat finns ju kvar!
Men nu ska ni inte behöva lyssna mer på mina klagomål, vi hörs snart med de få bilderna från badet idag (de som jag hann exportera). Kram♥


 

Av Pauline - 4 juni 2011 09:40

|Nikon d40|AF-S Nikkor 18-55mm| f/8.0 | f/8.0 | f/9.0 | ISO 200|


Tjenixen! Idag ska jag och min kära familj cykla ner till badhuset och ha det fett myys med filtar, pastasallad och sol. Det är såå härligt väder ute! Men vi får väl ta och höras senare, vet inte om jag tar med kameran, kanske, kanske inte. Men ha en bra dag, pussar

Av Pauline - 3 juni 2011 19:35

|Nikon d40|AF-S Nikkor 18-55mm| [Bilderna är från igår, resten kommer imorrn]

 

Vi kastade vatten från balkongen, åt jordgubbar vi köpt på stan, gick till willys i onepiece, åt middag utomhus kycklingfilé, klyftpotatis & kryddsmör mums! Har jaft det jättekul iallafall! Idag var vi ju på picknick, var också på stan innan. Ni ska få se vad jag har köpt dessa 2 dagar imorrn. Tog bussen hem till Evelina och badade i hennes pool också :) MYYYS! Det kommer bilder från det oxå... Har grillat ute med familjen, det är så underbart varmt ute! Ska spela lite sims med syrran nu, men vi hörs imorrn. Ha en fin kväll sötnosar!

Av Pauline - 3 juni 2011 10:10

|Nikon d40|AF-S Nikkor 18-55mm|f/8.0 f/7.1 ISO 200|


Tjingeling! Vi vaknade vid nio, och har ätit frulle på balkongen. Det är så varmt! Vi ska snart gå ner på stan och sätta oss vid en brygga och äta jordgubbar och myysaa. Vår städerska kommer om en kvart så då passar det bra så att vi slipper vara ivägen för henne :). Men vi hörs senare idag, då ska ni få en massa fina bilder! Puss&kram♥

Av Pauline - 2 juni 2011 19:16


drar till willys nu med de bästa, vi ska köpa goodis ;) jag vet att jag är en godisgris...haha!

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards