Dance-P

Alla inlägg under juni 2011

Av Pauline - 14 juni 2011 17:13

 

Nu ska jag gå och se Pirates of the Caribbean on stranger tides! Vi hörs senare, puss!

Av Pauline - 13 juni 2011 11:26


Ja, här ser ni min spellista igår (som jag också skapade då). Allt som är lila får jag inte lyssna på längre! Nu har jag ännu mer låtar som är lila, 12 av de 35 låtar som ligger där går fortfarande att lyssna på... måste ha spotify premium/spotify unlimited! Vill du lyssna på min spellista "SOMMARDROGER"? Klicka här för att ladda ner den!

Av Pauline - 12 juni 2011 12:25

|Samsung S760 [kompaktkamera]|Foto: Louise|


Här har ni fotona från grönan! Fotade inget alls nästan, kameran åkte upp ur väskan 1 gång eller nåt bara. Vill tillbaka, det var så grymt kul! ♥'


Vet inte vad jag hittar på för skojj idag, det är ganska tråkigt väder just nu... Men vi hörs senare idag, puss&kram !

Av Pauline - 12 juni 2011 11:12


Här har ni filmen från grönan i fredags! Filmade inte när jag åkte någon karusell, tog bara upp kameran i kön till den här gungan i början av filmen. Fick inte följa med bara för att vakten såg mig hoppa in i kön igen efter att ha hämtat min kamera :(
Bjuder också på några filmer från tåget där vi flummade gärnet! Haha, njuut!
Jag & mina polare åkte 12 karuseller, mer hann vi inte. Dagen var bäst! TACK för den!


Det kommer lite bilder snart, vi hörs då ;). Kram!





Av Pauline - 11 juni 2011 23:45

FÖRLÅÅT för den dåliga uppdateringen, en film + lite bilder från grönan igår kommer imorrn. Har vart på fotbollsmatch, stan, legat ute & läst och grillat med familjen så har inte haft på datorn alls idag. Men vi hörs imorrn, pussar!


 

Av Pauline - 10 juni 2011 10:45

tidsinställt inlägg


 

en bättre bild på avslutningskläderna ! 


Ja, nu sticker jag till Sveriges huvudstad, Stockholm med mina vänner för att ha det bääst på grönan! Har precis vart i skolan & sjungit "summer nights", och nu vilar ett långt, härligt sommarlov framför mig. Ååh vad jag är glad just nu!


Kramar till er & hoppas att alla ni som går i skolan fått en underbar avslutning ♥



Av Pauline - 9 juni 2011 21:29

 

Oh herrejösses, imorrn ska jag till grönan! Kommer bli gryymt kul, ska dit med Lisa, Yra och syrran direkt efter avslutningen. Kommer åka en massa karuseller! Tar med lillkameran, så det bli väl några bilder får vi ju hoppas :).

hörs imorgon, sov sött

Av Pauline - 9 juni 2011 21:04

|Linne Cubus|Shorts Thailand|Kofta H&M|


hemska bilder, förlåt!

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Skapa flashcards