Dance-P

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Pauline - 22 juni 2011 09:20

Hejhej! Igår kväll packade jag lite, för snart ska jag iväg till mina kompisar Tim&Wilma och sova över där. Ska bli jättekul! Kommer inte kunna blogga mer idag, men imorrn så.

Nu är det ju sommarlov så jag kommer blogga när jag vill, jag kan ju inte sitta inne vid datorn hela dagarna. Men nu måste jag borsta tänderna, hörs imorrn! Pussar♥


Hipphipp hurra till mig själv! Idag har jag namnsdag på Paulina :)


Brukar ni fira namnsdagar?


Av Pauline - 22 juni 2011 09:14

 


SV; Tack så mycket för frågan! Jag kommer visa hur man gör i ett inlägg ifall det är fler som är nyfikna, men ska kanske se till att ladda hem nåt program så att man kan filma skärmen först... Annars får det bli i bilder. Men håll utkik så kommer det förhoppningsvis ut om några få dagar!



Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Skapa flashcards