Dance-P

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Pauline - 1 juni 2011 22:14

|Nikon d40|AF-S Nikkor 18-55mm|


Lite bilder från idag, blev egentligen inte alls nöjd med dom, men det var så länge sen jag fotade. Det har bara blivit en massa egobilder & inomhusbilder på sista tiden. Vill gå ut & fota en varm och solig sommardag med någon som ställer upp som modell!


Förresten, idag var jag på "överraskningsfest" hos Natalie, en tjej i min klass. Hon ska flytta under sommaren och åker även bort till Thailand i 1 månad på söndag, lyllo :) Det var hennes sista dag idag, så vi åt tårta och hade det myyysigt! 


Vi hörs kanske senare, annars imorrn. Sköönt att man är ledig veckan ut! Puss

Av Pauline - 1 juni 2011 22:01

 |Nikon d40|AF-S Nikkor 18-55mm| f/3.5 ISO 720|


Heeej! Idag har jag träffat min nya klass, var jättenervös i början. Pratade inte direkt med någon, vi hade bara 1 timme + lunch tillsammans. Men alla verkade snälla :). Jag ska ju börja i profilklass, med inriktning på dans, till er som inte vet! Hälften av klassen kommer bestå av sånna som jag, dansnördar, och andra halvan av musikalnördar, haha :) Våra mentorer är jättebra! Längar tills nästa termin, men gud vad skönt det ska bli med sommarlov. Bara 3 riktiga skoldagar kvar tills avslutningen!!

Ni ska snart få lite bilder jag var ute och tog förut, kraamis!

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Skapa flashcards