Dance-P

Alla inlägg under maj 2011

Av Pauline - 14 maj 2011 08:15

 |Nikon d40|AF-S Nikkor 18-55mm|Modell Louise [syster]|Foto: Jag| 


Godmorgon, kära vänner! Nu ska jag snart ner t stationen för att möta upp min klass och sen ska jag bara ha det roligt med alla mina vänner, innan vi skiljs åt nästa år :). Det blir en "avslutning" för klassen, eftersom att ungefär hälften av klassen ska byta klass/skola nästa termin. Det ska bli superkul! Men nu måste jag rusa, puss&kram!♥

Av Pauline - 13 maj 2011 21:42

Hallå? Vart har det fina vädret tagit vägen!? Vi ska ha en sån otur att vi ska ha det kallt & regnigt på vår första klassresa. Vi ska campa & bada! Det ska ju vara 10-15 grader bara...idiot-väder. Nej nu ska ni inte få höra mer på mina klagomål :) Idag så har jag syrran, Lisa & Kalle handlat godis tills imorrn. Köpte pringles, 1 kg godis och ramlösa hihi ^^ Sen  har vi även vart på besök på ett ålderdomshem, där vi lyckades lura personalen att vi gjorde ett skolprojekt, vilken humor vi har asså :') Men nu ska jag titta lite på tv och mysa lite, sen vid klockan 9 tar jag & klassen tåget till platsen vi ska tillbringa helgen vid. Ha det bäst, så hörs vi antingen imorrn eller på söndag. PUUSS!♥

 

|Nikon d40|AF-S Nikkor 18-55mm|Foto: Louise [syster]|Redigering: Jag|

 

Av Pauline - 13 maj 2011 20:57

Förlåt ggr tusen! Uppdateringen har vart sämst de senaste dagarna, bara en massa kvällsinlägg. Inte konstigt att man tappar läsare :( Men nu ska jag snart försöka vara igång som vanligt igen. Imorrn åker jag ju på klassresa, så ingen uptade. Men kanske hinner blogga på söndagkväll, ska kanske fixa något tidsinställt tills imorrn. Hörs snart igen♥

 

 

 |Nikon d40|AF-S Nikkor 18-55mm|Foto&redigering: Jag| 

Av Pauline - 12 maj 2011 21:27

  

Så här ser örhängena ut jag hade på mig i tisdags! 79 riksdalar@Gina :)

 

Hörs imorrn♥

Av Pauline - 12 maj 2011 21:21

 

Tjao! Idag har jag ätit ute på resturang med familjen, gottiigottgott! Glömde helt bort att plocka upp kameran när maten kom in, var väldigt hungrig ;). Men tog dessa bilder på vägen bara, lite roligt med tavlorna på parkbänken. Åt oxfilé med pommes, riktigt gott! Har packat tills på lördag, då jag och klassen ska på klassresa!♥  Ååh, vad jag längtar! Har en massa glosor tills imorrn, men även de sista innan sommarlovet. Ska nu fortsätta lyssna på musik och göra läxan, men vi hörs snart igen. Puss!

Av Pauline - 11 maj 2011 21:28

Heej! Har haft dans idag och efter skolan var jag och syrran med Lisa. Vi bakade kola, mumsigt :) Förlåt för den dåliga uppdateringen, har fått en fråga som jag svarar på imorrn, och nya bilder kommer oxå! En tävling ska förhoppningsvis snart ta plats här i bloggen, så håll ögon & öron öppna. Sov sött, hörs imorrn!

 

  |Nikon d40|AF-S Nikkor 18-55mm|Gamla bilder

Av Pauline - 10 maj 2011 21:01

|Klänning Thailand|Tights (nya!) Kappahl|Kofta H&M|Örhängen Gina


Dagens outfit har ni här! Nu ska jag krypa in i min onepiece och lägga mig i sängen och läsa Hörs imorrn, kraam!♥ 

Av Pauline - 10 maj 2011 19:46

|HTC Sense|Mobilbilder från idag @ the studsmatta|

 

Halloj, sweetipiees!  Här har ni några mobilbilder från idag efter skolan, när jag, Louise, Lisorna & Kalle hoppade lite studsmatta :) Vi gjorde också egen kola, gottgott! Har gjort matteläxan ute i det underbart fina vädret. Ååh, kan inte vänta till sommarlovet! Vem vill sitta inne med läxor när solen skiner ute liksom? Men nu ska jag öva glosor, och ladda upp outfit bilder. Hörs snart, pussen

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Skapa flashcards