Dance-P

Alla inlägg den 29 maj 2011

Av Pauline - 29 maj 2011 20:53

|Tröja H&M| Linne ?|Jeanstights Kappahl| Örhängen Thailand


Det här hade jag på mig idag, piffade till det lite med gula naglar & färgglada converse :) Imorrn har vi sovmorgon till klockan 09.50, så skönt! Det kommer förmodligen in ett morgon inlägg, tror jag. Imorrn avslutas veckansblogg-tävlingen också, så då tycker jag att ni ska kolla om just du vann. Är du inte anmäld? Det är inte försent än, klicka här för att komma till tävlingen! Ha en bra kväll så hörs vi imorrn♥

Av Pauline - 29 maj 2011 20:45

|Nikon d40|AF-S Nikkor 18-55mm|28/5-11|Lisa, Lollo & Palo [jag]|


Tog bara dessa bilder igår, men bättre än inga alls :) Vi gjorde schnitzel & pommes, körde blindbock, snackade, var ute & hade det skoj! Tack för en myysig kväll♥ Vi hade hyrt 2 filmer, men tittade inte på nån av dom, haha... Men vi hörs senare! pussss

Av Pauline - 29 maj 2011 20:04

 

Grattis på morsdag mamma, jag älskar dig! ♥ För att fira gick vi ut & åt middag, supergott! Annars har jag väl inte gjort så mycket idag, förutom tv & datan. 

Än en gång; jag älskar dej mamsen!

Av Pauline - 29 maj 2011 19:29

lite spooky bilder i photoshop jag fixat ihop idag...  


Hej hej! Här över ser ni lite bilder jag suttit med idag :). Vill ni veta hur man gör? Det är bara att säga till så fixar jag ett photoshop-tips! Nu ska jag lägga över dagens outfit bilder till datorn, vi hörs senare. ♥

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards