Dance-P

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Pauline - 23 maj 2011 21:23

Tjao, kära vänner! Jag får ta & ursäkta för den dåliga uppdateringen idag, men efter skolan var jag med kompisar, Lisa & Lisa. Vi bakade någon chokladkaka, den blev helt okej, lite torr kanske. Sen bar det av hemåt, och syrran åkte på fotbollsträning & jag satte mig vid datorn & räkndade mina pengar! Sen har jag faktiskt varit så duktig att jag har rensat min garderob också :)! Det blev jättefint & ganska tomt. Nu ska jag bara rensa några lådor i garderoben, sen blir det byrån. Men nu ska jag göra läxan, det blir mer uppdatering imorrn. Pussar&kramar♥


 


Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Skapa flashcards