Dance-P

Alla inlägg under april 2011

Av Pauline - 8 april 2011 22:43

Här kommer lite bilder på det jag köpte idag :)


  


Tröja: GinaTricot 149:-

Skosnören: NewYorker 25:- 


Asfrän bild på slutet va?, haha ;D Nu ska jag titta på TV med familjen, eller sitta och spela sims med syster. Vi hörs imorrn! Puss♥


 

Ni får bilderna från middagen nu, för att det blir försent att lägga in de imorrn^^ 

Av Pauline - 8 april 2011 20:40

 

Det var visst reklam så passade på att göra ett till inlägg :). Men har kollat resultaten på min omröstning, och en tävling kommer det bli snart, det lovar jag! Men någon hade röstat på smink & videoinlägg, så har ett litet förslag...

Vad sägs om en video där jag visar vad som finns i min sminkväska? ^^

 

 

 

Hörs snart igen! Puss♥ 

Av Pauline - 8 april 2011 20:29

Hej mina sköna bönor! Idag efter skolan var jag på stan med Evelina & Louise. Suuuperkul, älskar er ♥ Fick med mig en ny tröja och 3 par färgglada skosnören hem oxå :) Ni får bilder sen, för nu ska jag ta och kolla på Talang 2011! Såg inte förra fredagen nu, så det blir premiär nu ^^ Imorrn så ska jag iaf sova hos Lisa C. med Lisa P. & Louise! Jätteskojj :) Men vi hörs snart igen. Kraam♥


Dagens outfit:

 

|Tröja Monki|Jeans Thailand|Halsband Julia-tidning|

Av Pauline - 7 april 2011 20:28

Tjenare mina söta läsare :) Hihi, idag har jag och Louise vart med Lisa & Lisa igen ^^ Vi var hemma hos oss den här gången, och vi hade picknick på balkongen! Supermysigt, men lite blåsigt och kallt. Bakade chokladbollar och bar ut alla filtar vi hade och satt där hela eftermiddagen. Lyckades oxå öppna min gamla dagbok, men hade dock inte skrivit något roligt i xD Bara typ idag gjorde jag si & så... Men här kommer en bildbomb från idag :)


 


Hehe, ja det blir en hel del foton när vi är tillsammans ;D

 

Nu ska jag öva på mina glosor tills imorrn, ska se om jag hinner lägga in en snabb outfit bild oxå. Annars hörs vi imorgon! Puss


Imorrn ska jag på stan med syrran och en tjej i vår skola som jag aldrig har träffat, iihh! Superkul ska det bli, men vi hörs inte förens på kvällen då ;)

Av Pauline - 6 april 2011 20:47

Hejsan! Förlåt för den låga uppdateringen idag, men slutade sent och gick till en park med Lc & Lp, Lollo & Anna. Väldigt kul, sen fick vi skynda hem och åka direkt till dans-träningen ;) Men nu ska jag försöka öva lite glosor och titta klart på glee :) Hörs imorrn! Kramkram


 

Av Pauline - 5 april 2011 21:06

 

|Nikon d40|AF-S Nikkor 18-55mm|Foto&redigering: Jag|

Passade på att gå ut och fota lite på vårblommorna i eftermiddags :)♥ 

 

Åååh vill verkligen ha sommar nu!

Av Pauline - 5 april 2011 20:52

Här kommer en liten bildbomd från idag :)


 

Hihi, på slutet så var det Lisa & Lisa som utforskade en systemkamera :)♥


Nu ska jag gå och göra mig iordning, och sen ska jag göra lite läxa. Vi hörs imorgon! Kraam

Av Pauline - 5 april 2011 19:09

Hejsen sweeties♥ Idag efter skolan stack jag, Lollo & Lisorna till ngn grill inne på ica och köpte en stor pommes att dela på. Fast han i kassan var så snäll att vi fick 2 :') Satt där en stund, sen tagga vi hem till mig & Lollo och fotade en massa. Snart kommer det upp en massa nytagna bilder här, men sålänge blire några cam-bilder på dagens outfit :)


  |Jeans Thailand|Tröja H&M|Örhängen Ur&Penn|


Översta bilden är tagen med systemisen imorse!


Men nu ska jag fixa bilderna lite, så kika in om en stund så blire en BILDBOMB :)¨


Kraam♥

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Skapa flashcards