Dance-P

Alla inlägg under april 2011

Av Pauline - 20 april 2011 18:38


Kolla vilken fin tubhalsduk min duktiga mormor har stickat till mig!♥ 

Av Pauline - 20 april 2011 12:08

Nämen tjena! Förlåt för den dåliga uppdateringen igår, men på morgonen så åkte mormor&morfar hem :( Sen så gick Lollo & jag ner på stan och träffade Evelinadenfinabergström!♥ Hittade ett nytt linne & hårnålar. Bilder får ni senare ;) Sen åkte vi hem till Eve, köpte en massa godis & doppade jordgubbar i choklad - mumsigt! Nu sitter vi här och busar lite... Men vi hörs med bilder och sånt senare, när jag kommer hem. Men nu ska jag gå tillbaka och vara lite social med mina kära vänner :) Hörs


 


Min nya Julia-tidning kom häromdan, man fick en mascara med oxå ;*


bildbris

Av Pauline - 18 april 2011 14:49


 |Nikond d40|AF-S Nikkor 18-55mm|Foto&redigering: Jag


Bilder från i lördags, 16 april 2011 ♥

Av Pauline - 18 april 2011 14:38

|Tröja MerCdes, Thailand|Shorts Thailand|Linne Thailand|Tights ?|


Så här såg lilla jag ut idag då! Åååh, så himla skönt att kunna gå i tunna tights utan att frysa♥ Förra veckan gick man ju med jacka & kofta, vad hände liksom?


Av Pauline - 18 april 2011 14:32

 

Mums!♥

Av Pauline - 18 april 2011 14:03

    Skärmdumpar från Sims 3 :)

 

Heej! Idag när jag vakna så spelade jag sims igen (simsnörd, i know). Sen har syrran & jag vart i väg till affären och handlat lite till lunchen. Det blev mormors plättar, jag dör vad gott!♥ Men nu ska jag ladda upp lite bilder på dagens outfit & sådär. Vi hörs! Puss

Av Pauline - 17 april 2011 17:41

Tjena! Idag har jag gått på stan med Nikita & Louise. Jättekul :) Köpte bara en glass, supergott. Sen har jag dansat jazz också, och nu ska jag spela sims & chilla. Ska skärmdumpa så mycket jag kan så att ni kan få lite bilder ^^ Men vi hörs senare. Kram!


 

Ps. Snart, snart kommer jag fixa en ny design :) Och en tävling kommer dyka upp ikväll/imorrn?

Av Pauline - 17 april 2011 10:30

Godmorgon! Orkade inte lägga in alla bilder igår, så ni får dom nu ist :)


 

älskar't♥

 

Men nu ska vi ut & åka igen ^^ Vi hörs senare! Puss


Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards