Dance-P

Alla inlägg den 30 april 2011

Av Pauline - 30 april 2011 17:32

Nu har jag jättebråttom, ska åka till ett par kompisar på fest alldeles snart. Har vart ute på stan med vänner och familj hela dagen, fotat en massa! Ni får bilder imorrn, och även bilder från födelsedagen imorrn. Har gjort ett utkast till tävlingen, men måste få era bilder innan jag kan publicera det, så tillåt högerklick! Men tävlingen kommer väl upp imorrn ist, blir seent idag. Ha en underbar kväll♥


Smakprov på bilderna från tha b-day ;)

 

 

Av Pauline - 30 april 2011 09:33

Här kommer bilder på det jag fick igår :)

 

                

|One Piece Gina Tricot|Kofta H&M|         


|Nagellack Depend|Örhängen Gina Tricot|

 

|Skateboard Stadium|

 

 

|Skateboard Stadium|Ballerinaskor Skopunkten|Bok "Andens kraft" ?|


Är jättenöjd med allt, tacktacktack för allt, mamma & pappa, mormor & morfar♥ Nu ska jag gå ner på stan med familjen, sista april idag ju ;) Men vi hörs väl senare med ännu fler bilder från kvällen igår. Pussen♥          


 

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Skapa flashcards