Dance-P

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Pauline - 15 april 2011 21:32

Kolla in vilken goding som ligger i min hall just nu :)♥ 


M&M tog denna med sig idag, det var min morbrors. Dock är den bara på semester här, för att Lollo och jag ska få känna på hur det är att åka och så. Testade lite förut idag - superkul! Och än har jag inte ramlat iaf ^^ Vill ha en så att jag kan bli bäst, haha :) NU: nörda iphone med syrran♥

Av Pauline - 15 april 2011 21:16

 Mango, blåbär & hallon-smoothie♥

Du behöver:

 

*Ca 1,5dl blåbär

*Ca 1,5dl mango

*Ca 1,5dl hallon

*1 banan

*Ca 4dl vanilj yoghurt

*Ca 2msk juice


Gör så här:  

                    

1. Häll i vaniljyoghurten.


2. Dela bananen i bitar och lägg i.


3. Häll i juicen. 


4. Häll i blåbären, mangon & hallonen


5. Mixa ihop allt tills det blir rosa ;)


 

6. Klart! 

Av Pauline - 15 april 2011 20:02

  |Nikon d40|AF-S Nikkor 18-55mm|Foto&redigering: Jag| 

 

3 bilder jag tog när jag var ute en snabbis förut ;). Nu ska jag bänka mig i TV soffan framför talang. Håller på att funderar över en ny design, som jag hoppas ska kunna synas här snart. Videoblogg får vi ta någon annan dag - snart :) Tävling kommer upp imorrn eller kanske till och med idag, så håll utkik! Vi hörs snart igen. Pussi

Av Pauline - 15 april 2011 18:10

  


Ja, här ser ni resultatet! Ser blått ut på de översta bilderna, men det är ju lila ;). Idag efter skolan så gick Yra, Lisa, Lisa, Kalle, syrran & jag hem till oss en snabbis. Var väldigt kul, men vi hann inte göra särskilt mycket innan mormor&morfar kom (: Mormor har bakat en massa godsaker som Lollo & jag kommer tjocka oss med under lovet. Så himla najjs med påsklov asså♥ Nu ska jag fortsätta redigera bilder nu & så, hörs snart igen. Kraam

Av Pauline - 15 april 2011 06:46

Godmorgon mina söta läsare! Vaknade vid tjugo över 6 (?), och ska alldeles snart käka frukost. Efter skolan hänger Kalle och kanske Lisorna med oss hem, men bloggning blir det ;). Men vi hörs senare idag! Puss


Hade tänkt måla med glittret över, men tog bara det lila ist ;*  Bilder  på naglarna kommer sen.

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards