Dance-P

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Pauline - 10 april 2011 20:30

 

Snacka om snygga & coola accesoarer från Gina! Såg örhängena på stan i fredags för 79:-, men köpte dom inte. Ångrar nog nu att jag inte gjorde det, haha! Finns i både rött & blått, dock hittade jag ingen bild på de röda örhängena. Men om ni fick välja, vilken färg skulle ni vilja ha på halsbandet/örhängena? Men nu ska jag göra mig iordning och försöka lägga mig lite tidigare, eftersom att det blev sent igår - och tidigt idag ;) Men vi hörs imorrn, ha det bra!♥

 

Update: Mamma har kameran så kan inte lägga in bilderna förens imorrn!

Av Pauline - 10 april 2011 15:17

Jamen tjenamors! Nu är man hemma då! Var ute i parken med Lisa C, Lollo & Kalle i vår klass som kom förbi ett stund efter att Lisa P gick hem för att gå på en gympauppvisning ;) Efter det åkte jag och syrran med pappa till max och käka lunch och ska alldeles snart sticka till dansen. Ni ska få veta mer om vad som hände under det här dygnet sen, men nu måste jag rusa! Min syrra, har precis redigerat en video som vi filmade under middagen igår. Så, titta och njut, så får ni bilder imorrn :)



Ha det bra! Kraam

Av Pauline - 10 april 2011 10:22

Godmorgon, sunshines! Har sovit över hos Lc idag ju med Lp och Lollo. Supernajjs! Vart jätteflummigaa igår, men inte Lc, haha :) Och nu har vi precis käkat frukost och Lollo & Lp flummar runt på golvet xd Men nu ska jag gå och vara lite social, innan vi ska hem. Vi hörs när jag kommer hem med nya bilder! Puss


 

|Nikond d40|AF-S Nikkor 18-55mm|Gamla bilder ;)| 

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Skapa flashcards