Dance-P

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Pauline - 2 april 2011 22:00

 

|Tunika H&M|Linne Cubus|Tights Thailand


Så här såg lilla jag ut idag då :). Väldigt enkelt. Idag var jag ju i någon affär med familjen som låg utanför stan ;). Hittade inget där iaf. Efter det åkte vi och hyrde filmen "Mean girls 2", så har precis tittat klart på den. Den var superbra, mycket bättre än 1:an! Men nu ska jag ta på mig pyjamas och lägga mig och läsa, eller förmodligen fastnar jag kanske vid datan ^^ Sov sött♥

 

 

 

Någon som sett den?

Av Pauline - 2 april 2011 21:35

Ja det är precis vad vi åt till middag idag. Supergott var det! Vi doppade kött och grönsaker i en stor "gryta" direkt vid matbordet. Tog några snabba bilder:


 

Som sagt, det var jättegott :) Nej, nu ska jag nog sätta ihop lite dagens outfit-bilder, och sen ska jag krypa i min myspjyamas och läsa lite ^^


Har ni provat fondue någon gång? :)

Av Pauline - 2 april 2011 17:51


I♥we♥it.

 

Satte ihop lite snabba kollage på en massa inspererande bilder från we♥it. Dom får en att längta efter sommaren, och dom är härliga att titta på♥ Om jag hade fått välja alla jag gillade på den sidan, skulle det ta flera timmar! Men nu ska jag ladda över lite bilder från kameran. Kram!

Av Pauline - 2 april 2011 11:49

  


Hade på mig denna kjol, ett linne och ett par tights :)


 

Som sagt, det blev inte så många, men, men ;* Nu ska jag göra mig iordning, för tror att hela familjen ska ner på stan eller nåt sånt snart. Hörs senare!

Kraam♥

Av Pauline - 2 april 2011 11:30

...Ja det är precis vad jag gör nu ;) Blev inte så många igår, dels för att min kompaktkamera inte är jättebra och hallå, kan ju inte gå och fota hela tiden :]


Hörs snart ;) Puss♥ 

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Skapa flashcards