Dance-P

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Pauline - 1 april 2011 15:32

Jaa, idag är det ju 1:a april. Har dock inte kunnat komma på något bra april-skämt... :( Har ni lyckats bättre än jag :)? Här kommer dagens outfit:


 

|T-shirt Thailand|Linne Thailand|Byxor ...|Kofta H&M|


Men vi hörs imorrn! Superroligt inlägg, jag vet -.-

Puss♥

 

Kommer förmodligen ta med min lilla kompaktkamera :))  

Av Pauline - 1 april 2011 15:15

Tjänare :) Idag är det äntligen fredag, guuud va skönt :') Och idag så ordnar min klass disco, så ska snart bestämma vad jag ska ha på mig och så, sen går vi ner till skolans matsal med Nikita. Hör får ni lite random bilder från igår xD



På väg hem från skolan köpte jag och Lollo tuggummi och varsin klubba ^^

     


Men nu ska jag gå och klä på mig. Kommer nog ett inlägg till ;) Kraam

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards