Dance-P

Alla inlägg under mars 2011

Av Pauline - 10 mars 2011 18:45

  

Hejsan! Nu var det ju ett tag sen vi körde på en tävling, så det passar väl bra nu :)? Vi kör på en helt vanlig "Veckans blogg", vinnaren får en länkning i en vecka. Skriv bara "Jag är med" i komentarsfältet så är du med helt enkelt :)! Kommer utse en vinnare (kanske lottar) på typ söndag (tidigast). Men sätt igång och anmäl er nu! Ni får ett stort plus+ om ni skriver ett inlägg om tävlingen på din blogg ;) Ha det gött! Pössi <3


Av Pauline - 10 mars 2011 14:17

Shaa <3 Slutade skolan klockan 12.45 sååå skönt asso :* Vi ska inte ha ngn gympa på torsdagar fram till v. 14, så vi får sluta tidigare :) Nikita följde med oss hem efter skolan, har suttit lite vid datan och så nu. Känner att jag börjar bli sjuk, har snorat och hostat hela dagen + har typ 37.5 i feber :( Vi får se hur det blir ;) Men ska titta på TV nu och plugga inför ett prov som vi har imorgon. Vi hörs senare! Puss<3


  

Gjorde varsin smoothie förut, supergott ^^ Gammal bild . Får nya senare :)

Av Pauline - 9 mars 2011 14:18

Hejsaan! Har vart i skolan idag, ofc ;) Fast slutade 2 ist för halv 4, superskönt <3 Slöjdlärarna var sjuka/borta. Har precis ätit ett lätt mellis, fick nån ganska äcklig fisk i skolan idag... Sitter lite på fb och så där just nu :) Kan ni gissa vad jag ska göra nu? ...läxan såklart -.- Vi hörs nog inte mer idag, har balett ju ;)

Ha en bra kväll. <3

 

      

 

Grönsaksdipp är gott det :) [Bild från i söndags typ]

Av Pauline - 8 mars 2011 20:02

Dagens outfit får ni här :)


  

Kofta: H&M

Tröja: Thailand

Linne: ?

Mjukisbyxor: ...


Ska göra läxor nu... Hade matteprov igår, hade ett annat idag och har något till imorgon eller på torsdag och så har jag engelska diagnos på fredag... Blir mkt plugg den här veckan alltså :/ Vi hörs imorrn! Pusspårejj ^^ <3

 

  

Av Pauline - 8 mars 2011 18:41

        

Idag är det ju fettisdagen, så åt en semla till efterrätt nyss :). Fick en i skolan till & med! Fast det var med äppelmos...hur gott är det liksom -.-? Kommer en dagens outfit snart, vi hörs. Kraam <3

Av Pauline - 7 mars 2011 19:29

Hallo! Har precis ätit lite fruktsallad med min sjuka syster ;) Gott var det! Efter skolan drog jag och Lisa hem till Nikita och gjorde läxan... Det är nämligen så att dom som sökt till drama-klass fått sina brev idag, och Nikita var en av dom. Hon kom 3:e reserv, jättebra :) Lisa c, Lisa p och Ella kom in :D GRATTIS CHEYOR <3 Vi gjorde läxan och lyssna på musik, gött ;* Men ska göra en annan läxa nu -.- Vi hörs! Puss <3

 

  

Av Pauline - 7 mars 2011 19:12

  


Av: linnea

Fråga: är dinfågel sådära klippt under vingarna så han inte kan flyga ?

Svar: Självklart inte ;o Skulle aldrig vingklippa en fågel, det är inte okey tkr jag. Han, flyger runt i flera timmar här hemma, varje dag, förstår du :)

Av Pauline - 6 mars 2011 16:07

 

Kolla vad jag sitter och mumsar på nu ^^


Mums vad gott! Sitter och gör läxan och lyssnar på musik nu. Jazzen är intställd idag :( Det var därför vi hade en lektion på sportlovet, så det här blir som vår sportlovsvecka ist. Jazzläraren är nämligen i London ;) Men nu måste jag fortsätta med läxorna, har egentligen ganska mkt kvar :/... Vi hörs! Kraam<3


Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards