Dance-P

Alla inlägg under mars 2011

Av Pauline - 23 mars 2011 15:49

Haha, snacka om att jag är lite glömsk ;)... Skulle ju ha skrivit vinnaren av min tävling i söndags xd Men ska räkna alla röster nu så vinnaren kommer snart upp. Ni får lite bilder på dagens outfit först :


  

|Kjol Thailand|Linne Cubus|Spetslinne Thailand|Jacka H&M|Halsduk Lindex|

|Tights Thailand| Väska Thailand|


Hörs snart då <33

Av Pauline - 22 mars 2011 17:33

 

Av Pauline - 22 mars 2011 16:42

Hejsansvejsan :) Det har ju vart världens finaste väder idag med 10+ <33 Så himla gött! Jag ska nog måla naglarna nu, och kanske öva lite på glosorna jag har denna veckan. Sätter kanske på lite sims oxå, är på riktigt sims-humör xd. Men vi får se... Inte jättekul inlägg kanske, men det piffar vi till med lite nytagna bilder :)



Glömde dagens outfit igår, så den kommer nu ist :)


|Tröja H&M| Byxor Thailand| Linne Thailand| Örhängen Ur&Penn|


Vi hörs senare! Kram <33 

Av Pauline - 22 mars 2011 16:13

 

|Tröja H&M| Byxor Thailand| Örhängen Ur&Penn|


Hade också min nya skinnjacka, såå skönt <33


Av Pauline - 21 mars 2011 21:14

Heej, ligger och glor på världens bästa hotell med syrran nu :) Haha, det är sjukt kul xd Har spelat sims hela kvällen så därför har bloggningen inte legat på topp. Men här kommer lite snabba bilder från sims, orkar inte lägga över bilder från kameran ;)


Haha lite fail ;* 

 

Men nu börjar det igen vi hörs imorrn! Puss <33

Av Pauline - 21 mars 2011 15:55

Japp, det är precis vad jag ska spela nu :) Syrran är kräksjuk, stackarn, så fick gå själv till skolan idag :( Hoppas att hon blir bättre, för på fredag så har vår kompis fest, och vår andra kompis som flyttat kommer äntligen hit på besök <333 Men nu är jag lite hungrig, så ska starta upp sims nu och ta mig ett litet mellis. Vi hörs senare! Puss <33

 

 

Av Pauline - 20 mars 2011 18:25

Hejsan, har fått en förfrågan om att skriva receptet till denna dryck:


 

Det är egentligen väldigt lätt, det är faktiskt bara kall, skummad mjölk med sockar och kanel.

Det här behöver du:

*Mjölk

*Kanel & socker

*Liten elvisp

*Glas


 

Gör såhär:

Häll mjölk i ett högt glas tills det är fyllt till hälften. Sätt på elvispen och börja vispa :) När det nästan bara är mjölkskum; stäng av vispen och häll på socker och kanel. Klar att servera!


Haha, det är ett hemgjort recept, är själv inte jätte förtjust i det men Louise älskar det. Har döpt den till "Mjölkskum" :* Hoppas att ni gillar det och provar't :)

 

Kraam <3

Av Pauline - 20 mars 2011 17:49

Hejsan svejsan! Idag var pappa, Louise och jag nere på stan och tog en fika. Vi satt ute i solen och åt chokladmuffins, supermysigt! Sen träffa vi två barndomsvänner på stan oxå som man inte sett på år (träffa dom igår oxå då men innan dess ;*) Vi ska typ gå ner på stan och fika och snacka på tisdag kanske :D <33 Men iaf, efter stan så åkte jag på dans med syrran, roligt som vanligt! Men en tråkig grej är ju att vi inte kommer få vara med på uppvisningen eftersom att vi ska åka på klassresa den dagen :(  Och på baletten så har Louise och jag typ "solo" nummer... Supertråkigt, but thats life ;) Här kommer lite bilder jag tog tidigare idag.


Dagens outfit:


|Byxor Thailand|Linne Thailand|Kofta H&M|Örhängen Ur&Penn (nya!)|    


Vi hörs senare! Puss <3

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Skapa flashcards