Dance-P

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Pauline - 26 mars 2011 23:02

Det är precis vad det var idag :) På fotbollen så kom Lollos grupp (delas lag fick delas upp i 2 grupper och spela) typ 5:a bara, mest för att domaren var knäpp ;* Men den andra gruppen kom 2:a så det var ju jättebra! Vi kom hem vid nio så gjorde iordning lite "middag", beståenda av grönsaksdipp och nachos m.m Sen släckte vi överallt och tände alla ljus vi hade i lägenheten. Har precis kollat klart på "I taket lyser stjärnorna", helt awesome film :)♥ Ni som inte har sett den än, måste se den! Lite suddiga bilder på alla ljus, får ni här:


 

Nu ska jag gå ut och mysa i soffan med familjen, sen ska jag gå och lägga mig. Är supertrött... Godnatt sweeties ♥

Av Pauline - 26 mars 2011 15:43

Denna film har vi hyrt till ikväll :) Har läst boken, och den var bäst♥  Hoppas att filmen är minst lika bra. ^^ Vill oxå hyra en film som heter "Tusen gånger starkare", den boken har jag oxå läst och, tja...jag gillar't :) Men iaf, den var uthyrd idag. Nu ska jag kika runt lite på nätet, vi hörs senare, I think! Puss&Kram♥

Av Pauline - 26 mars 2011 14:19

|Topp Gina Tricot|Linne Thailand|Byxor ...|Örhängen Thailand


Kom hem från Max för en stund sen, käkade där med familjen. Syrrans lag gick vidare i cupen, stort grattis :)! Ikväll så är det slutspel, får väl kanske ta och följa med och titta... Det blir myys ikväll med god mat och hyrfilm♥ Men nu ska jag kanske spela lite sims, hihi ^^ Hörs senare! Kraam♥

Av Pauline - 26 mars 2011 10:47

Hejj igen :* Har inte redigerat dom här bilderna, men jag laddade upp dom, och sen redigerade jag dom men nu så hinner/orkar jag inte ladda upp samma igen :D Men här får ni lite gulligull-bilder på my babe ♥



Nu ska jag klä på mig, för vid 12 tiden kommer le familiá och hämtar upp mig så att vi kan luncha. Vi hörs senare idag! Puss&Kram<33  

Av Pauline - 26 mars 2011 10:26

 

Min goda frukost idag :). Flingor med vanlijyoghurt, juice och smoothie.♥  

Av Pauline - 26 mars 2011 08:42

 

En nyvaken bild på mig och en på mina prickiga strumpor & rutiga byxor x)


Godmorgon alla fina! Idag äre lördag då, syrran är på fotbollsmatch men jag ville sova xd. Sitter just nu och lyssnar på spotify och checkar lite bloggar. Vi hörs senare. Kraam♥

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Skapa flashcards