Dance-P

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Pauline - 18 mars 2011 20:37

Inte Lady Gagas stil riktigt, men den diggas stort♥ Hörs imorrn!

Puss♥

Av Pauline - 18 mars 2011 20:32

Sitter och glor på let´s dance... Semifinal nurå ;* Har ingen aning om vilka som är bra, orkar på något sätt aldrig titta klart på sånna där program,haha? Men slängde ihop ett snabbt kollage på lite dösnygga grejer från Monki, BikBok & H&M♥


Är det här något ni kunde tänka er att äga?  

Av Pauline - 18 mars 2011 20:19

Hejsan sötisar! Ledsen för den dåliga bloggningen, men har bara inte orkat... Idag i skolan på HK så bakade vi muffinsar, supergoda fast höll typ på att spy efteråt, haha! Efter tha school gick Lollo & jag till Ica och köpte singoalla igen xd. Sen har jag bara vart hemma och fotat och suttit vid datan. Men det suger att det har snöat igen :( Här kommer lite bilder :*


                       


Dagens outfit:


   

|Tröja H&M | Linne Thailand | Byxor Kappahl | Benvärmare Kappahl? |


Men nu blire let´s dance, kommer kanske ngt mer inlägg sen :) Puss&Kram <3

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Skapa flashcards