Dance-P

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Pauline - 18 februari 2011 13:03

Hejsan-svejsan! Förlåt för sämsta uppdateringen men har inte haft ngt internet + att min syrra har haft datorn på kvällarna när vi faktiskt har haft internet -.-' Har bytt hotell nu, har  bott på det här förut. Har 2 fina rum, och en egen säng (: På förra hotellet fick jag och Lollo dela på en sån här säng (typ 90cm) Idag har jag legat vid poolen hela dagen, skönt♥ Ska väl ut och äta om en stund. Åkte moppe i onsdag, det var superkul :) Haha, det hände en liten rolig/konstig grej idag vid poolen... Satt och gjorde min engelska-läxa och går bort i 1 min, och när jag är tbx har pappret försvunnit! Haha, letade en massa men det kom aldrig fram :( Får väl göra det när jag kommer hem igen ;) Men nu ska jag gå och göra mig iordning. INternet kostar pengar här så, det lär inte bli så många fler inlägg, men vi hörs när vi hörs♥ Ha det så braa:)

Kraam♥


Det går inte att ladda upp bilder :@ Ni får dom när jag är hemma igen ;)

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Skapa flashcards