Dance-P

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Pauline - 15 februari 2011 15:23

Heeejjsaan! Är i Thailand nu, var i Bangkok igår & nu är vi i Koh Chang :) KOm hit idag med taxi, tog typ 5/6 timmar :/ Bor på ett litet hotell här ut, ganska fint men lite öde. På torsdag ska vi flytta till ett hotell ca 200km bort som ligger på stranden (det här gör inte det, & det är ju inte lika roligt) Har legat vid poolen idag, gått ut lite på gatorna och så där! I Bangkok shoppade vi hela dagen, ni får veta vad vi köpte när vi kommer hem :) Ni kommer få en massa bilder oxå, som sagt ;) Imorgon ska vi kanske hyra moppe & åka runt lite, men om det är jätte, jättevarmt blir det att ligga vid poolen hela dagen. På det här hotellet är det gratis internet, men dit vi ska byta kommer det inte vara det, så vi får se när jag skriver ett inlägg nästa gång. Hoppas att ni har det jättebra i kylan hemma i Sverige <3 Vi hörs! Puss&Kraam <3


Eftersom att det var alla <3:ans dag igår får ni 3 fina bilder :D <3


      

(Har inte tagit bilderna själv ;))





Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards