Dance-P

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Pauline - 10 februari 2011 20:33

Halloj igen! Förstår inte hur jag kan ha glömt berätta det här: på lördag/söndag så åker min familj till Thailand faktiskt ♥ Ska bli sjuktkul! Vi ska först vara i Bangkok sen i Koh Chang ♥ Blir 12:e gången för mig, det måste väl ändå vara rekord ? Längtar så mkt, ska bli skönt att få slippa all snö i ca 2 veckor och få ligga & slappa vid poolen. Bloggningen kommer såklart inte vara den bästa, men ska försöka få in några inlägg. Var ju där i November 2010, här får ni några bilder från det


                                                

|Nikon d40|  |AF-S Nikkor 18-55mm|


Har nästan 1000 bilder därifrån... Men vill ni se 200 av dom, klicka här. Vi hörs mer imorgon, måste verkligen göra läxan nu! Kraam♥


Q: Har ni vart i Thailand någon gång? Om inte, skulle ni vilja resa dit ?

Av Pauline - 10 februari 2011 18:57

Kom hem från stan för ngn timme sen. Det var mysigt, vi fikade & gick och kolla i lite affärer och så :) Här kommer fyra bilder jag tog (dom blev jättedåliga, men dom får duga)


        

|Avant xplorer 100|


Ska snart käka middag & ska öva på engelskaglosorna nu. Hörs imorgon! Puss&Kraam <33


Längtar tills imorgon. <3

Av Pauline - 10 februari 2011 14:58

Hejsan svejsan :) Louise & jag ska snart ner på stan tror jag, ska sätta oss och ta en fika tror jag. Mysigt, mysigt♥ Har tagit lite snabba bilder, here it comes :)'


   


Dagens outfit:

   


H-jacka: Gina Tricot

T-shirt: Thailand

Byxor: ...

   


Skrapade upp händerna igår :(

      


Ska gå och göra mig iordning nu. Hörs kanske senare! Puss <3

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards