Dance-P

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Pauline - 6 februari 2011 21:26

Heej här kommer vinnaren av min tävling :)


Resultatet:


Felicia: 1 p.

Ebba: 5 p.

Emelielinnea: 6 p.


Och det innebär att Emelie har vunnit :D Ett stort grattis till dig <3 Här kommer en fet länk:


http://emelielinnea.devote.se

 

Kommer lägga till dig under mina länkar i en vecka. Hörs imorgon! Kraam!

 

GRATTIS EMELIE!!!

Av Pauline - 6 februari 2011 20:42

Halloj! Har precis tittat på solsidan... Idag var vi ju ute på en promenad, sen gick vi och fika/lunchade :) Lägger in bilder imorgon. Efter det så åkte Lollo och jag på dans, contemporary jazz dansade vi! Superkul vare <3 Men här kommer bilderna från när jag fotade hjärtbokeh & Neo :)


                                                                              


Hörs imorgon! Puss<3

Av Pauline - 6 februari 2011 11:48

Hejsan-svejsan! Söndag idag då... har inte bloggat för har fotat hjärtbokeh hela morgonen faktiskt :) Men måste gå och klä på mig nu, ska ut på en promenad med familjen i vårsolen (okej det är inte vår än, men det är roligt att tänka det :P) Ni får resultatet senare, en bild får ni nu.


|Nikon d40|  |AF-S Nikkor 18-55mm|  |Foto: Jag|


Ska redigera bilderna sen oxå, så att dom får lite andra färger än blått :)

Hörs senare! Kraam♥

Q: Vad ska ni göra idag?

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Skapa flashcards