Dance-P

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Pauline - 3 februari 2011 21:11

...hade jag kanske köpte lite av det här :)


      


Collagen blev lite failade, men dom fick duga :) 

 

Snygga grejor va? Allt från H&M, lääängtar till sommaren <3 På dansen gick det bra, det var kul på den första dansen, men den andra var ganska tråkig ;) Men vi hörs imorgon! Hejsvejs<3

Av Pauline - 3 februari 2011 16:20

Heej alla! Idag slutade vi skoan 2, skönt! Jag & Lousie gick och köpte varsin sallad till middag/mellis. Har precis käkat den, supregod :) Lite bilder får ni här:

Dagens outfit:

     


Skjorta: H&M

Linne: Cubus

Jeans: Thailand

Klocka: Thailand

Halsband "PAULINE": Marknad

              


Måste skynda mig och byta om nu! Hade tänkt att jag skulle hinna kolla i lite affärer innan eftersom att danssalarna ligger på stan, men hinner nog inte det :/ Hörs senare! Puss <3



Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards