Dance-P

Alla inlägg under januari 2011

Av Pauline - 22 januari 2011 10:24

Heej alla! Idag ska jag gå på 2 kalas ju :) Ska bli jättekul! Håller på att testa kläder tills det första, man ska vara vitklädd. Vi får se vad det blir :) Det andra kalaset så ska vi bada först, då ska jag ha min snygga bikini i USAs flagga :D <3 Sen ska vi ha myskläder på oss, vet inte vad jag ska ha då... Kanske mjukisar eller en tunika med tights :) Men nu ska jag gå och göra mig iordning! Vi hörs senare efter kalaset. Kommer ta med kameran så det blir mkt bilder :) Ha en bra dag!


Puss&Kram <3

<3

Av Pauline - 21 januari 2011 22:07

Tjenare! Orkade inte ta en massa bilder med systemisen nu ikväll så tog 3 med webbisen istället x) Men ni får fler imorgon! Iaf, så här ser dräkten och byxorna ut <3


      


Haha ignorera mitt ansikte ;) Men visst är dom snygga :) <33 Ska ta på mig mys nu och kolla på röstningen i Let´s dance. Vi hörs imorgon! Ha en bra kväll <3

Kram<3

Av Pauline - 21 januari 2011 17:23

Shaa! Sitter på mammas jobb just nu efter att ha vart på stan. Köpte presenter till Lisa & Natta, men kommer inte skriva vad än eftersom att dom (iaf Natta) läser min blogg ibland ;) Men köpte en jäättefin balettdräkt till mig också! Den har korsrygg, så himla fin <3 I svart köpte jag, Lollo i mörkblått. Köpte också ett par svarta mjukisbyxor med texten "DANSARE" på rumpan <3 Älskar alltihop, så himla fint :) <3 Hittade lite bilder på liknande grejor, här kommer dom!


Såna här fast ett annat typsnitt ;)     


Fint va? Imorgon så äre kalasdag, först Nattas sen Lisas på kvällen :) Nattas vid 12-15, Lisas vid 17-22! Ska bli superkul :) Hörs senare med lite "äkta bilder" ;P Ska gå och vara lite social och mumsa på en marabou-chokladkaka med polka smak :D


  

Puss <3

Av Pauline - 21 januari 2011 14:36

Halloj! Idag hade vi vikarie (har haft det hela veckan -.-) och ingen berättade att vi skulle ha glosförhör så vi slapp det haha :D Hade värsta chill-lektioner satt och skratta och hade det gött ^^ Slutade vid 2 och ska ner på stan vid 3 och köpa present till Natta och Lisa som har kalas imorgon. Ska också köpa en balettdräkt :) Me like <3! Ska göra en tävling snart, kanske nu i helgen. Sägs om det :)? Men efter stan så drar vi och tittar på basket men skriver kanske, kanske lite mer ikväll ;) Ha en bra kväll   


Puss   

Av Pauline - 20 januari 2011 17:16

Shuee alla! Idag efter skolan så gick Nikita hem med oss och vi var lite vid datan och så ;) Här kommer lite bilder!


Fotade Nikkis och Neo :)

                                          


Haha oseriös bild xD


 

Sry glömde vrida bilderna ;/


       


Neo och Nikkis!

      


Dagens outfit också :)


    

Cardigan: Thailand, Night Market

Tunika: Thailand, Night Market

Svarta leggings: Thailand, Night Market

Jeanstights: Thailand, Night Market 


Och en dålig hoppbild haha :D <3

  


Iaf, Nikita gick för en stund sen och har bara suttit lite vid datorn sen dess. Ska öva lite på glosorna tills imorgon och göra matte & svenskaläxan senare ikväll. Men nu ska jag vara duktig och sätta på musik och ta fram min bok och strecha :D Duktigt va :)? Hörs senare! 

Kram<3

 

Bild på mig i spagat (hade inte hunnit veckla (?) ut benen så den blev lite failad men iaf :D)


Av Pauline - 20 januari 2011 16:01

Fick nyss en superfin kommentar av världens sötaste och mest saknade unge Johanna Fransson <3


hejjj! saknade skit unge. söt header :D måste träffas snar hälsa familjen :d puss och kram johanna :d


Hejj fiinaste!! <3 tack så mkt :D håller helt klart med!! måste ses i sommar oxå ;** <333 dom hälsar tbx, hälsa du mee :d! puss&kram till dej <3

 

Saknarejj <333 :D


  



 


Hon är tjejen i gult linne och brevid henne är fiinaa Julia :D <3 



Kram!

Av Pauline - 19 januari 2011 16:54

Drar igång med en frågestund nu :) Ingen fråga är för dum! Svarar på söndag tror jag ;) Fråga på!


  

Av Pauline - 19 januari 2011 16:37


I Love You.  

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards