Dance-P

Alla inlägg under januari 2011

Av Pauline - 4 januari 2011 12:28

Heej alla! Förlåt för sämsta uppdateringen igår ;) Men var ju hemma hos Ella, och sen fick vi laga middagen! Det blev supergott <3 Här kommer bilder från igår som vi tog med webbcameran :D Kameran måste laddas, men sen får ni lite riktiga bilder ;) Haha, bara så att ni vet är dom inte seriösa, haha <33 :D


                         


Haha, fina va :)? Men nu ska Ella, jag och Lollo gå och fortsätta på vår dans! Först så dansa vi till låten Last Chrismas - Cascada, men eftersom att det inte är jul längre så har vi ändrat till Bad Boys - Alexandra Burke! Den har ganska bra tempo så det passar till dansen, men vem vet? Vi kan fortfarande ändra oss ;) Egentligen så är dansen inte till någon "speciell" låt, man kan byta och sådär ju! Det är bara att hitta takten och så där ;D Men kanske kan lägga upp en film när vi dansar den när den är klar :) Men jaja, nu måste jag dra! Hörs senare! Kramizzar//Pauline 







Av Pauline - 3 januari 2011 17:06

Heej alla! Idag så vaknade jag inte förens vid 12 och då ringde Ella och fråga om vi kunde vara :) Så vi har vart med henne hela dagen! Vi gick hemm till oss vid 4 och handlade till middagen, vi ska laga mat till mamma och pappa ;) Sesampanerade chickennuggets m. ris, currysås och grönsaker blire :D Men nu ska vi börja laga! Kramizzar//Pauline


Hörs senare, då kommer bilder <3!

Av Pauline - 2 januari 2011 21:36

Heej alla! Idag vid 3 så gick familjen ner på stan och jag bytte mina lite för små jeans till ett par andra! För dom jeansen jag fick var redan lite för stora i midjan, men alldeles för korta... Gissa hur dom här såg ut i midjan, haha :D Men bytte till ett par andra som passade bra! Dom var jätte snygga <33 Sen gick vi ner och åt supergod pizza :) Mumsigt, om du frågar mig :) <3 Sen gick vi ner till biografen och bänka oss på 5:e & 6:e plats och såg Harry Potter och dödsrelikerna del 1! Den var superbra, men hallå? Hur ska man klara av att vänta på uppföljaren i ett halvår ;o? Får stå ut genom att titta på alla nya som kommer mellan ;) Här kommer lite bilder från idag och igår!


Titta vad jag kommer få i nästa nr av Julia :) <33


 


Hittade lite örhängen jag glömt att jag hade 

som jag köpte i Thailand i november! Haha :D

Hittade också nagelstickers som jag köpte då :)


         


Nya jeans :) <3


               


Igår när vi hissade upp khom loyerna :D


                                           


Igår när vi åkte skridskor :)

                    


Japp, det var dom :) Men nu börjar klockan närma sig 11 så ska ta och göra mig iordning nu! Imorgon så ska vi inte göra mkt, vi ska väl bara gå ut och handla till middagen, Lollo och jag ska laga tills mamma och pappa kommer hem från jobbet :) Fast vi har inte bestämt vad det blir än ;/ Men jaja! Vi hörs imorgon! Kramizzar//Pauline



En dagens outfit också :)

   

     


Svart linne: Cubus

Skjorta: H&M

Svarta jeans: Thailand

Overknees-strumpor: Cubus ( tror jag, julklapp U know ;))


Hade det här halsbandet också :)



Halsband: Ur & Penn, present från Sanna :) <3

Av Pauline - 2 januari 2011 12:08

Heej alla! Sorry för dålig uppdatering nu på morgonen men har förberett lite bilder till det här inlägget ;) <3 Tänker skriva lite om det som varit hetast under år 2010! Kommer inte ha med allt, men har fått ihop lite av det som jag tycker var en stor trend bland människorna runt om i Sverige :D

 

En stor trend har varit markerade axlar på tröjor, kavajer och klänningar.  

 

Midjekjolar & midjeskärp har varit riktigt hett i båda sommar, höst och vinter.

 

Kappor i alla möjliga mönster, färger och storlekar har vart en stor trend i höst.

 

Uggs har kommit till Sverige och skapats i alla möjliga färger och mönster. Men hallå? Jag använde faktiskt mina uggs under hela 2009. Då var det minsann ingen stor trend.


Tubhalsdukar har gått åt som smör i solsken. Dom är så stora och mysiga ju, man skulle kunna köpa flera stycken ju!


Gladiatorsandaler var en favorit i somras.


Midjebyxor är väl för coolt? Eller vad säger ni? Det har iaf vart en trend.


One Piece Jumpin har vart en riktig mysig trend. Själv tycker jag inte att dom är särskilt snygga. Fattar inte hur folk kan gå runt i en sån på stan liksom :/


Små väskor, stora ringar, pilotbågar och nitarmband har vart en stor accesoar-trend. Väldigt snygga accesoarer som passar till ett snyggt linne och korta shorts. Och det bästa var ju att man kunde ha allt på samma gång!



Leopardmönster har funnits på det mesta. Allt från bikinisar till tjocka vinterjackor. Men visst är mönstret snyggt :)?


Kilklackar. Alla här har väl sett någon med kilklackar? Det har vart en stor trend under 2010. Kilklackar är inget för mig bara :/


Pälsmössor och fårskinn har många använt sig av i vinter. Fårskinnsjackor har vart ett måste i många tjejers garderober. Fårskinn är ju så varmt och skönt ju :)


Sönderklippta tröjorm jeans och shorts. På shorts och jeans går det bra men tröjor? -Nej tack!


Jeans har vart en stor trend under 2010. Allt från kläder till accesoarer är klätt med jeans. Väldigt coolt, eller vad säger ni?


Millitärgrönt har vart en populär färg på jackor, skjortor m.m Faktiskt riktigt coolt!


Oversize skjortor är väl för snyggt!? Det har vart en riktigt snygg trend! (y)


H-jackor! Hundratals människor har gått omkring i dom. Jag tycker dom är snygga :)


Tro det elr ej, men gummistövlar var något som många gick runt med när det började bli vinter! Usch och fy, tacka vetja vinterskor ;P


Byxdressar är ju såå snyggt! Har vart en trend under sommaren. Tycker själv inte att jag passar så jättebra i dom, men lånade syrrans en gång, och dom är riktigt bekväma :)

H&M har skapat mkt fina kläder som en massa människor använt. (Bild exempel på den 5:e bilden nerifrån och upp)






                                             


Det var nog allt :) Vi hörs senare under dagen! IDag ska jag bara vara hemma och städa och ikväll ska familjen gå på Harry Potter :) Kramizzar//Pauline


Vad tycker ni om

 

 

modet år 2010?



Av Pauline - 1 januari 2011 20:45

Heej alla! Nu ska jag, KF och Lollo titta på en film! Vi hyrde 2, vet inte vilken som dom valt att se först! Men dom satte precis på, ville bara skriva ett snabbt inlägg ;) Vi fick till slut upp khom loyerna :) Vi hörs imorgon, då får ni bilder från det ;) Ha en bra kväll <3 Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 1 januari 2011 19:30

Heej alla! Lite bilder från igår kommer här ;* <3


                                      


Nu ska vi försöka få upp en khom loy igen :) Hoppas det går idag! Hörs senare! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 1 januari 2011 13:22

Heej alla! Hoppas alla hade en bra nyårsafton igår :)! Idag ska vi åka ut till ett par kompisar och fika! Vi ska kanske åka skridskor på deras sjö också :) Roligt :D Iaf, måste gå och göra mig iordning nu! NI får nyårsbilder senare idag ;) Ha det gött! Kramizzar//Pauline


  

Av Pauline - 1 januari 2011 01:39

Heej alla! Ja, nu är det 2011 då! Vi hade tänkt att hissa upp såna där vita lyktor, dom heter khom loys på thailändska! Men det snöade så mkt och själva ljuset man skulle tända var värdelöst och ramlade av... Men runt om oss så smällde alla fyrverkerier, så det blev jättebra iaf :D Kunde inte ta några bilder ;( Tog 2 som blev puckade :( Men det snöa så mkt, ville inte ha kameran uppe för länge, och varje gång jag tog upp den så kom det ingen raket förens jag hade stoppat ner den igen -.- Sen så höll vi på med lyktorna en stund också! Har fixat en ny design, vad tycks :)? Äntligen va? Har ju sagt att jag ska hur länge som helst, men har aldrig blivit nöjd! Den här blev jag äntligen ganska nöjd med + att den var den snabbaste jag gjort typ :) Iaf ska ta och vara lite social nu! Snart ska jag nog gå och lägga mig, börjar bli lite trött! Vet inte vad vi hittar på imorgon (idag), vi får se! Vi hörs iaf i imorgon (idag)! Kramizzar//Pauline


Nya designen:


 


Gamla designen:


    

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards