Dance-P

Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Pauline - 31 januari 2011 19:55

Glömde ju att jag skulle lägga upp bilder på nya tröjan idag..Så nu kommer dom:


                


Hare göttans ;* PUss&Kram <3

Av Pauline - 31 januari 2011 19:21

Halloj<3 Idag efter skolan gick Nikita hem med mig & Louise, vi har gjort matten och så nu (; Fast är inte riktigt klar än, men iaf, vi var också vid datan och så ;* Asså behöver verkligen hjälp! Asså vet inte vilken blogg jag ska blogga på!? Skulle bli jätteglad om ni hjälpte mig <3 http://photobypauline.blogg.se eller http://Dance-P.bloggplatsen.se ? Många har röstat båda i min omröstning men märker att det blir otroligt jobbigt att hinna med att blogga 2 likadana inlägg efter varandra :/ Men vi får se ;) Har precis käkat kinamat till middag, 7kt gott var det :) (y' Lite bilder från eftermiddagen/kvällen får ni nu :)


              


A bit of oseriösa pictures :D <3 Bilder från middagen:


          

Redigerade bilder ;)


Ikväll ska jag nog titta på lite gamla avsnitt av solsidan med syrran :D Vi hörs imorgon! Kram <3

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards