Dance-P

Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Pauline - 27 januari 2011 19:24

Heej alla! Idag har jag vart ledig från skolan för att gå på en dans-audition :D♥ På morgonen hade vi först balettprov, sen vare paus i omklädningsrummen, sen hade vi jazz/modern-prov och sen fick vi äta lunch. Jag tyckte det var jätte, jättekul och tror att det gick bra :)♥ Efter lunch så fick vi gå på en 5 min lång intervju en & en, danslärarna och en lärare satt och ställde frågor och så. Det gick också bra tror jag :D♥ Ni undrar säkert vad audition var till för, men ni får hålla er lite till ((: Kommer få hem ett brev om ca 2 veckor om jag kom med eller inte, hoppas, hoppas att jag gjorde det! Träffade lite nya friends där också :D♥ Men har jättemkt läxor, så måste göra klart dom tills imorgon. Vi hörs kanske lite senare! Kram♥


Har inga bilder, och är så trött nu, ni får tyvärr nöja er med en gammal som aldrig har publicerats på bloggen :) ♥

 

  

 

Frukost i Paris. ♥

 




Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards