Dance-P

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Pauline - 23 januari 2011 18:17

Halloj! Vi kör på en veckans blogg igen :)

För att vara med, gör så här:

1: Skriv i en kommentar och du är med :)

2: Vänta tills ngn dag i nästa vecka, då kmr resultatet upp på bloggen :P


Jag kommer välja runt 3-5 bloggar som jag tkr hade det där lilla extra av finalisterna, sen kommer jag antingen låta er rösta eller så kommer jag dra lott :) Sätt igång och anmäl er vettja :D Tipsa gärna kompisar eller bloggläsare om tävlingen så att dom också får chansen att vara med! Kram <3


  

Av Pauline - 23 januari 2011 14:21

Heej! Var på riktigt fotohumör idag så en bildbomb är på ingång ;) Smaaash!

 

     


Tror att vår termometer visade liite fel ;))

                                    


Nej fy! Jag får bara ladda upp 77 bilder mer den här månaden via avancerad uppladdning :(  Ähh, månaden är snart slut, och tur är väl det :) Dagens outfit:


  

H-jacka: Gina Tricot

Linne: Cubus

Tights: Thailand

Strumpor: Kappahl (kanske)


Mys-outfit ^^ Lollo är sjuk, stackars henne :( Vi hade tänkt åka skridskor idag men det gick ju inte så har bara vart hemma och tagit det lugnt hela dagen :) Vi hörs senare!

Puss&Kraam ;* <3

Av Pauline - 23 januari 2011 09:55

Kommentar från Emelie :)

Här kommer frågor:)
1. Favorit film?
2. Favorit maträtt?
3.Vilka bloggar läser du?
4. Brukar du läsa min blogg ?:D
puss!


1: Fame, Dirty Dancing, Harry Potter, Sex & the city

2: Tacos, oxfilé m. bea & pommes, thailändskt

3: Jag läser Kenzas, syrrans och en massa andra :)

4: Japp, några ggr i veckan så ;)

 

Kommentar från Sofia :)

1.Vad gillar du mest hos dig själv?
2. Brukar du läsa min blogg nu när vi följer varandra på bloglovin?
3. Kommer du nånsin sluta blogga ?
Kram/ Fia


1: Jag vet faktiskt inte... gillar kanske allt på olika sätt ^^

2: Jadå, men ibland glömmer jag gå in och läsa för jag är ganska glömsk, haha :D

3: Det vet jag inte... Förmodligen när jag inte får tid till att blogga mer så gör jag nog det!

 

Kommentar av Felicia :)


1. Följer du min blog
2. Isåfall , vill du följa mej via bloglivin då för jag följer dej ;)
3.Vill jättegärna bli bra vän med dig och hålla kontakten bättre.
Kan jag få din mejladress ?
Isåfall kan du kommentera i min blogg så skriver jag min mejladres så kan du skicka till mej så har jag ju din.
4.Hur lång är du
5.Hur mycket väger du ?
6.Vilken är din favorit färg?
7.Kan du göra ett videoinlägg där du filmar hur ditt hus ser ut inuti då .Från att du går in genom dörren osv ?

 

1: Japp, kollar in några ggr i veckan :)

2: Gärna det :D

3: Ledsen, men den ger jag tyvärr inte ut :(

4: Sist jag mätte mig var jag 152cm, men det var länge sen ;)

5: Jag väger runt 34-35kg typ ;)

6: Min favorit färg är nog blå, grönt, rött, lila & svart :)

7: Ja det kan jag men var beredda på att jag inte kommer hinna den här veckan ;)

 

Det var dom :) Hoppas ni blev nöjda med svaren :D Hörs senare! Puss&Kram <3

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards