Dance-P

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Pauline - 22 januari 2011 16:33

Heej alla! En bild säger mer än 1000 ord...Nu får ni jättemånga bilder + en film :D <3 Hoppas ni gillar det! (Bilderna är inte särskilt bra efter som att det var mörkt, samma sak med filmen ;))


Det här hade jag på mig ;)


    ¨


Vita byxor: ??

Tunika/topp: Thailand


                                                          


Filmen :)



Här bilder som jag tog efter kalaset medans jag gjorde mig iordning inför kalas #2 som jag ska på snart!


Det här hamnade i min väska + shampoot som inte är med på bilden, handuk, mobil, kamera, borste och annat smått & gott :)


 

Min snygga bikini <33 Det här är rooompaahhn på bikinidelen ;)

     


Det här ska jag ha på mig!

           


DANSARE-byxor: ...

Linne: Cubus

Skjorta: H&M


Måste skynda mig nu! Ha en bra kväll! Hörs imorgon, med tanke på att festen slutar 10 ;)) Puss & Kram <3
   

Av Pauline - 22 januari 2011 10:24

Heej alla! Idag ska jag gå på 2 kalas ju :) Ska bli jättekul! Håller på att testa kläder tills det första, man ska vara vitklädd. Vi får se vad det blir :) Det andra kalaset så ska vi bada först, då ska jag ha min snygga bikini i USAs flagga :D <3 Sen ska vi ha myskläder på oss, vet inte vad jag ska ha då... Kanske mjukisar eller en tunika med tights :) Men nu ska jag gå och göra mig iordning! Vi hörs senare efter kalaset. Kommer ta med kameran så det blir mkt bilder :) Ha en bra dag!


Puss&Kram <3

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Skapa flashcards