Dance-P

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Pauline - 17 januari 2011 21:16

Heej alla! Här kommer bilder på nya tröjan och från ikväll :)


   


Snygg va ;) <3

 


Köpte ju nya lådor på Ikea i helgen. Så här blev det :)

                                                                 


           


Det var dom :) Men nu ska jag ta och göra en liten läxa sen hoppar jag i säng tror jag. Imorgon kl. halv 6 så ska jag på lasergame, men vi hörs innan tror jag. Slutar inte förens vid halv 4 så det blir knappast några bilder tyvärr ;/ Sov gott<3 



Av Pauline - 17 januari 2011 18:18

Heej alla! Efter skolan idag så gick Natta, Lollo och jag ner på stan för att köpa present till Andrea som fyller år imorrn :) Köpte en scarf till henne och 2 halsband tillsammans med Lollo. Sen hittade jag världens snyggaste tröja på Lindex <3! Gissa hur mkt den kostade!? 50 spänn :O Köpte den ofc (a) <3 Ska ladda upp bilder snart, men först måste jag göra läääxor -.- Men de kommer senare ikväll ;) Hörs snart! <3


Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards