Dance-P

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Pauline - 15 januari 2011 21:16

Heej alla! Sitter och tittar på Uptown Girl nu på tv3! Den är jättebra :) Klockan halv 10 börjar en anna film " Ödets makt" på kanal 5 som vi ska se :) Men ska fortsätta kolla nu. Vi hörs imorgon! Kramizzar//Pauline


  

Av Pauline - 15 januari 2011 16:57

Heej alla! På Ikea köpte jag vita lådor till min hylla:) Dom var jätte fina <3 Köpte också en strut med pepparkakskolor ^^ Efter Ikea släppte vi Lollo på hennes fotbollsträning, sen följde jag med mamma och tittade på bilar. Sen när Lollo var klar så åkte vi och handlade middag tillsammans. Det blir jättegod thaikyckling (y) Vi köpte hem varsin semla till mig och Lollo oxå, hihi ^^) Så har precis ätit det ;P Jättegott, men man blir asmätt! Iaf, här kommer en dagens outfit!



Kolaa ;*


    


Nu ska jag gå och läsa i Lollos tidning :) Vi hörs senare! Kramizzar//Pauline      

Av Pauline - 15 januari 2011 10:39

Heej alla! Snart ska jag, mamma och Lollo åka till Ikea och kanske köpa nya lådor till våra hyllor. Pappa är sjuk :( Hoppas han blir frisk snart :) <3 Iaf, efter Ikea ska Lollo på fotbollsträning, då åker jag och mamma bara hem tror jag. Har tittat igenom lite gamla bilder, ska kanske ta och lägga in lite gamla bilder ngn gång ibland, för vissa har jag aldrig lagt upp på bloggen ens. Vad sägs om det va :)? Men nu ska jag ta och göra mig iordning! Vi hörs senare! Kramizzar//Pauline


 

  

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Skapa flashcards