Dance-P

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Pauline - 10 januari 2011 19:45

Jag ser era IP-nummer så fuska inte ;) !!!


Rensar lite i min tröjlåda just nu... Har visst kastat in alla kläder så dom låg lite huller-om-buller så viker ihop dom nu. Ska se till att packa skolväskan också. Vi hörs imorgon iaf! Sweet dreams <3   

Av Pauline - 10 januari 2011 17:46

http://piggelinn.bloggplatsen.se :D

Man kan välja om man vill vinna en länkning i en vecka eller ett självporträtt målat av henne! Hon är superduktig på att rita, det finns några exempel på hennes blogg ;) Var med ni oxå vetja! Lycka till <3  Ska käka middag snart tror jag..Vi hörs senare!   

Av Pauline - 10 januari 2011 16:55

Heej alla! Har inte gjort mkt idag faktiskt ;) Vid 2 så gick Lollo och jag till Max och käka sen gick vi till donken och tog en glass haha :D <3 Blev spräng mätt   Satte mig i Lollos säng med datan sen och har vart på fb och sådär tills nu ;) Idag är det dåligt med bilder så ni får klara er utan det idag ;) <3 Men det kommer nog imorgon istället. Hjäälp, skola imorgon.. :/ Det kommer bli kul när man är där, men hallå!? Vi får ingen sovmorgon ens :( Det fick vi i typ 3 dagar efter sommarlovet.. :) Det var fett skönt ju! Vi behövde bara gå till 1 oxå <3 Men nu ska jag ta och hjälpa Lollo att rensa lite i sina lådor ;) Vi hörs senare!   


Ni får en bild som jag tog med min gamla kamera när den lyckades fungera i en minut :) <3 Bilden är tagen dagen vi kom hem från Thailand :D


     


Mina fina blåa byxor som jag glömt att använda så mkt, haha <3 :)



Redigerad bild :)


Ps. Glöm inte att rösta i tävlingen! Dom 2 som fått flest röster innan veckans slut kommer jag att lotta mellan :) Ds.

Av Pauline - 10 januari 2011 11:35

Heej alla! Idag vaknade jag vid halv 10, och då tittade jag lite på tv och så. Sen vaknade väl Lollo vid 11 så då åt vi frukost vid typ halv 12, hihi :) Och imorgon är det skola då... Ska bli kul, men det är ju skönt att slippa lektionerna ibland ;) Och snart börjar dansen igen oxå <3 Vet inte vad man hittar på idag...Blir väl kanske att bara vara hemma och tare lugnt sista dagen på lovet. Kanske vara med ngn kompis, vem vet ;P Har fått önskemål om att göra en video där jag presenterar vinnaren istället för att skriva vinnaren i ett inlägg och det gör jag gärna :) Funderar på att lotta istället för att ni ska rösta...Vad sägs om det :)? Skriv i ngn kommentar så blire lite lättare för mig   Men nu ska jag titta lite på Top Model! Vi hörs senare!   

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards