Dance-P

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Pauline - 8 januari 2011 22:33

Heej alla! Har fått förfrågningar om en videorundtur i mitt rum, så har spelat in den nu :) Kameran hade uselt batteri så den fick laddas ;) Men filmen kommer nog imorgon om den blev bra. Kunde inte kolla för då hade kameran dött + att min kamera i stöder högtalarfunktionen så måste koppla till en dator för att höra ljudet! Men ska nog snart gå och lägga mig nu, måste börja lära mig att lägga mig tidigare eftersom att skolan börjar snart. Men vi hörs imorgon! Sweet dreams <3

Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 8 januari 2011 14:52

Heej alla! Har precis lagt över lite bilder från min nya kompakt kamera som jag fick i julklapp :) Det gick bra, det var typ samma sak som med förra kameran ;) Kameran visar inte så bra bilder (första bilden jag tog tyckte jag inte blev bra, den blev liksom kornig..men det var för att det blir så i kameran ;))! Men när man överför till datorn blir dom bättre ;) Iaf, dom här bilderna är mest tester ;)


Nyårsafton :D


                 


En bättre bild på dagens outfit :)


  


Ska kolla fejjan lite nu, hörs senare! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 8 januari 2011 09:43

Heej alla! Idag väcktes jag vid 20 över 10, och har precis käkat frukost. Det var faltiskt skönt att gå upp lite tidigare än vanligt :P Kan inte somna på kvällarna för att jag går upp så sent -.- Hihi! Snart ska vi köra mamma till flygplatsen. Ska väl gå och klä på mig snart då. Låg nyss i soffan men tog in datan i mitt rum igen eftersom att jag har alla bilder på min hårddisk som står i mitt rum... ;) Iallafall har fått önskemål om en film på mitt rum :) Kan filma idag eller imorgon tror jag ;) Här kommer bilder från pulkabacken igår :D


                                                                                              


Det var dom :) Ignorera bilder där jag ser ut som... ngt iaf ignorera dom ;) Och min fiiina finne på hakan oxå tack ;) Här kommer en dålig bild på dagens outfit & facelook ;)!


   


Skjorta: H&M

Linne: Cubus

Jeans: Thailand Market 


Aja, nu ska jag gå och tvätta mig och så sen så hörs vi senare :) Ha det gött tills dess! Kramizzar//Pauline

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Skapa flashcards