Dance-P

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Pauline - 5 januari 2011 23:08

Heej alla! Ska snart hoppa i säng nu :) <3 Har bett mamma och pappa att väcka mig senast klockan 10 om jag inte "ser ut att sova för gott", haha :D Men ska som sagt snart sussa lite. Hörs imorgon! Sov gött! Kramizzar//Pauline <3 

Av Pauline - 5 januari 2011 17:09

Heej alla! Har vart på stan hela dagen. Först verkade det som att jag inte skulle hitta något men sen hittade jag en H-jacka på Gina och blev käär i den :D <3 Och det var reaa! Den kostade bara 125:- :) <3 Förut var den mkt dyrare ju ;* Iaf tog en massa bilder, dom får ni här :)


                    


Den här bilden gjorde jag lite större, men om den fortfarande inte är tillräckligt stor så kan jag försöka igen ;)  Hoppas den blir bra :D


Nu ska vi snart äta middag, vi ska äta kött med pommes. Gooott <3 Men vi hörs senare! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 5 januari 2011 12:27

Heej alla! Idag så ska Lollo och jag gå på mellandagsrea och shoppa :D <3 Superkul! L.P från vår klass fråga om vi ville åka skridskor idag med typiskt att vi lämnat kvar dom i bilen sen vi var och åkte i helgen så vi kunde inte för pappa hade ju bilen :( Men vi får göra det ngn annan dag kanske :) Iaf, har precis badat och håller nu på att klä på mig. Men jag vet inte vad jag ska ha :/ Jag hittar nog något ;) Kolla mejlen idag och hade fått lite från bloggplatsen gästboksinlägg, frågor och kommentarer :) De var jättefina :) <3 Men ska se till att göra mig klar nu, måste ju hitta något att ha på mig, blåsa håret, platta håret, borsta tänderna och.... ja ni fattar ;D Men vi hörs senare! Då får ni bilder på det jag köpt. Kramizzar//Pauline


Har ni vart på mellandagsrean än :)?

 

 

Här är din header Tess :) Hoppas du blev nöjd :)! Säg till annars så ändrar jag ;)


  



 

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards