Dance-P

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Pauline - 4 januari 2011 18:39

Heej alla! Lite bilder får ni här :) Dom är från igår och idag.


Dagens slapp-outfit:


       


Haha, imorse vid frukosten x)


 


Igår


   

Jag igår innan vi drog till Ella :)



Gårdagens outfit:


     


Tunika: Cubus

Tights: Thailand

Benvärmare: Julklapp ;)

Skor: Fått av Hilde

Jacka: Stadium


Japp, det var dom! Imorgon vet jag inte vad som händer, men på fredag ska familjen och mamma kollegor åka pulka, haha :D Det ska bli kul, för det finns superroliga backar där vi ska åka :) Men vi hörs kanske senare ikväll, annars hörs vi imorgon. Ha det gött! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 4 januari 2011 12:28

Heej alla! Förlåt för sämsta uppdateringen igår ;) Men var ju hemma hos Ella, och sen fick vi laga middagen! Det blev supergott <3 Här kommer bilder från igår som vi tog med webbcameran :D Kameran måste laddas, men sen får ni lite riktiga bilder ;) Haha, bara så att ni vet är dom inte seriösa, haha <33 :D


                         


Haha, fina va :)? Men nu ska Ella, jag och Lollo gå och fortsätta på vår dans! Först så dansa vi till låten Last Chrismas - Cascada, men eftersom att det inte är jul längre så har vi ändrat till Bad Boys - Alexandra Burke! Den har ganska bra tempo så det passar till dansen, men vem vet? Vi kan fortfarande ändra oss ;) Egentligen så är dansen inte till någon "speciell" låt, man kan byta och sådär ju! Det är bara att hitta takten och så där ;D Men kanske kan lägga upp en film när vi dansar den när den är klar :) Men jaja, nu måste jag dra! Hörs senare! Kramizzar//Pauline 







Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards