Dance-P

Direktlänk till inlägg 2 januari 2011

Modet 2010

Av Pauline - 2 januari 2011 12:08

Heej alla! Sorry för dålig uppdatering nu på morgonen men har förberett lite bilder till det här inlägget ;) <3 Tänker skriva lite om det som varit hetast under år 2010! Kommer inte ha med allt, men har fått ihop lite av det som jag tycker var en stor trend bland människorna runt om i Sverige :D

 

En stor trend har varit markerade axlar på tröjor, kavajer och klänningar.  

 

Midjekjolar & midjeskärp har varit riktigt hett i båda sommar, höst och vinter.

 

Kappor i alla möjliga mönster, färger och storlekar har vart en stor trend i höst.

 

Uggs har kommit till Sverige och skapats i alla möjliga färger och mönster. Men hallå? Jag använde faktiskt mina uggs under hela 2009. Då var det minsann ingen stor trend.


Tubhalsdukar har gått åt som smör i solsken. Dom är så stora och mysiga ju, man skulle kunna köpa flera stycken ju!


Gladiatorsandaler var en favorit i somras.


Midjebyxor är väl för coolt? Eller vad säger ni? Det har iaf vart en trend.


One Piece Jumpin har vart en riktig mysig trend. Själv tycker jag inte att dom är särskilt snygga. Fattar inte hur folk kan gå runt i en sån på stan liksom :/


Små väskor, stora ringar, pilotbågar och nitarmband har vart en stor accesoar-trend. Väldigt snygga accesoarer som passar till ett snyggt linne och korta shorts. Och det bästa var ju att man kunde ha allt på samma gång!



Leopardmönster har funnits på det mesta. Allt från bikinisar till tjocka vinterjackor. Men visst är mönstret snyggt :)?


Kilklackar. Alla här har väl sett någon med kilklackar? Det har vart en stor trend under 2010. Kilklackar är inget för mig bara :/


Pälsmössor och fårskinn har många använt sig av i vinter. Fårskinnsjackor har vart ett måste i många tjejers garderober. Fårskinn är ju så varmt och skönt ju :)


Sönderklippta tröjorm jeans och shorts. På shorts och jeans går det bra men tröjor? -Nej tack!


Jeans har vart en stor trend under 2010. Allt från kläder till accesoarer är klätt med jeans. Väldigt coolt, eller vad säger ni?


Millitärgrönt har vart en populär färg på jackor, skjortor m.m Faktiskt riktigt coolt!


Oversize skjortor är väl för snyggt!? Det har vart en riktigt snygg trend! (y)


H-jackor! Hundratals människor har gått omkring i dom. Jag tycker dom är snygga :)


Tro det elr ej, men gummistövlar var något som många gick runt med när det började bli vinter! Usch och fy, tacka vetja vinterskor ;P


Byxdressar är ju såå snyggt! Har vart en trend under sommaren. Tycker själv inte att jag passar så jättebra i dom, men lånade syrrans en gång, och dom är riktigt bekväma :)

H&M har skapat mkt fina kläder som en massa människor använt. (Bild exempel på den 5:e bilden nerifrån och upp)






                                             


Det var nog allt :) Vi hörs senare under dagen! IDag ska jag bara vara hemma och städa och ikväll ska familjen gå på Harry Potter :) Kramizzar//Pauline


Vad tycker ni om

 

 

modet år 2010?



 
 
Tess

Tess

2 januari 2011 17:04

Tack! :D

http://fiinaast.bloggplatsen.se

 
Tess

Tess

2 januari 2011 22:24

Visst! :D Det kan typ stå fiinaast <3
Det blir skiit bra <3
Tnx igen :D

http://fiinaast.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauline - 13 september 2011 21:01


  Imorrn börjar jag blogga på http://palosfoto.blogg.se, så forstätt följa mig&mitt liv där! Den här bloggen kommer finnas kvar, ifall jag skulle trivas bättre på bloggplatsen så kommer jag kanske tillbaka hit. Men då säger jag självklart till f...

Av Pauline - 12 september 2011 21:12


en "fin" oredigerad bild på mina underbara kompisar , kärlek!   Tjobrä! Ville bara uppdatera lite, det gillar nu ju? ;) Var med kompisar som vanligt efter skolan idag. Ska iallafall gå och titta på hollywoodfruarna nu, dom är såhäär roliga! De...

Av Pauline - 11 september 2011 19:31

 |Nikon d40|AF-S Nikkor 55-200mm|Foto&redigering: jag|   tjenatjena snyggingar! Hade det gryyymt kul igår på kulturnatten, var med Hanna & Louise men hänkade på en massa hela tiden. Träffade superhärliga tjejer & killar, niärbäst (L) Har bara var...

Av Pauline - 10 september 2011 17:35

  Jag & hanna på bilderna, visst är hon för fin!? (L)Hej snyggingar! Nu sitter jag och dunkar musik, har vart på stan & käkat med familjen innan :) Nu ska jag snart ner på stan igen & möta upp lite vänner, det är kulturnatten ikväll! Kommer bli ...

Av Pauline - 10 september 2011 11:28

|Nikon d40|AF-S Nikkor 18-55mm|Foto&redigering: jag|   Hon. Var. Helt. Fantastisk. Här har ni del 1 av alla bilder jag fotade i torsdag, det var så himla roligt! Hon sjunger så bra!! Stod längst fram också, kan det bli bättre? Fick med mig l...

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards