Dance-P

Alla inlägg den 25 december 2010

Av Pauline - 25 december 2010 11:06

Heej alla! Idag är det annandag jul, vilket betyder att det var julafton igår :D Jag fick:

Kamera, mjukisbyxor, 2 oversize skjortor, röda byxor, skridskor, benvärmare, overknees strumpor, kalender, ljuslyktor (från Nikkis), nyckelring (från Ella), halsband (av Sanna), baggie jeans, 2 örngott+påslakan, prenumeration på Julia + 1 nummer av Julia redan igår, rosa hantlar och en kamera!! Jag är jättenöjd, tack så jättemycket min underbara familj och vänner :D Får inte glömma att jag fick 500 kronor också ;oooo <333333 Jag fick en röd kamera som heter XPLORER 100! Den är jättefin och har 12 mp <3 Den ar typ hundratusen inställningar asså ärligt, om man ska ta kort på en kvinna mot en suddig bakgrund finns det en speciell inställning och det finns en nästan likadan fast om man ska ta kort på en man :O!!!! Ni får bilder på söndag tror jag.. Kan inte ta bidler med nya kameran än heller, eller jag kan bara ta 3 innan minnet blir fullt xD MEn ska ta mitt minneskort från gammla kameran när jag kommer hem ;) <3 Men nu ska jag ta och göra mig iordning! Vi hörs under dagen! KRamizzar//Pauline


Q: Vad fick ni i julklapp :)?

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards