Dance-P

Alla inlägg den 23 december 2010

Av Pauline - 23 december 2010 19:51

Heej alla! Nu är jag äntligen framme hos mormor och morfar efter att ha suttit i bil  typ 7-8 timmar! Sköönt! Vi har precis käkat, det blev lax! Det var jättegott! Tänk att det är jullafton imorgon :D Det finns supermånga paket till Lollo och mig ;o <3 Idag så skulle jag ju slå mitt besöksrekord på ca 40 pers idag med typ 50 besökare, har bara runt 30 nu, men är ändå nöjd :) <3 OCh mkt kan fortfarande hända jue ;D  Iaf ni som hjälpt mig får såklart en länkning i övermorgon, kommer inte sitta vid datorn så mkt imorgon, kommer inte hinna att länka er då ;) Måste handla en sista minuten julklapp ;O Här får ni lite bilder :) <3


                                    

Vi hörs imorgon :) <3 Kramizzar//Pauline

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards