Dance-P

Alla inlägg den 20 december 2010

Av Pauline - 20 december 2010 17:27

Heej alla! Idag var det sista dagen i skolan innan julavslutningen, därför fick vi inga läxor :) Sköönt! Sitter nu och lyssnar på remixen av I´ve had the time of my life :) Den är skön, här får ni den så kan ni få lyssna sönder den på min blogg (a) ;* ;P


Efter skolan gick Nikita hem med oss, vi har käkat varsin cupcake och vart på datan och så ;) Våra cupcakes var supergoda ^^) <3333 På torsdag så ska vi faktiskt åka till mormor och morfar för att fira jul, egentligen skulle dom komma hit men det är för halt och jobbigt för dom att åka hela vägen hit, så vi kommer till dom istället :) Det kommer bli jättemysigt, förutom den 6 timmars långa resan då ;/ Imorgon är det avslutning, kommer bli kul :) Min syrra, Nikita och Natalie ska sjunga solo ;*) Det kommer gå jättebra, dom är duktiga :) <3 Iaf ni får lite bilder i nästa inlägg, kommer bjuda på bilder imorgon också, förhoppningsvis från avslutningen också :) Sen kanske ni kan få en sneakpeak i min önskelista oxå :)? Vi höres snart iaf! KRamizzar//Pauline


Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards