Dance-P

Alla inlägg den 19 december 2010

MTV

Av Pauline - 19 december 2010 20:26

Heej alla! Nu ska jag göra mig iordning för läggdags, sen ska jag titta på ett program på MTV som går nu! Kommer inte på vad det heter bara just nu, men dom dansar iaf :) Håller på med en design, men blev inte nöjd med den heller

;( Men ska göra en bra, det lovar jag ;) Men vi hörs imorgon! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 19 december 2010 15:55

Heej alla! Så här blev våra cupcakes :)


Glasyr :P


     


Visst blev dom fina :)? Nu ligger dom och vilar lite i kylen, orkar ändå inte äta någon nu, har ätit tillräckligt med smet :S Nu ska jag kolla lite på facebook och så, men vi hörs senare! Ska försöka fixa en header också :) Kramizzar//Pauline 

  


Ha en bra 4:e advent förresten :) <3

Av Pauline - 19 december 2010 15:29

          

Av Pauline - 19 december 2010 11:38

Heej alla! Ja, nu känns det som jul :) Mamma har tagit upp julpyntet ur källan (vi har vart lite sena med det i år ;o) Sitter också och lyssnar på jullåtar på spotify, högst volym ofc ;) <3 Idag ska Lollo och jag baka cupcakes :D <33333 Det ska bli super! Har gjort 2 header, men är inte riktigt nöjd :/ Får göra en 3:e och se om jag blir nöjd med den :)! Men ska kanske ta och klä på mig och så, Lollo och jag måste nog gå till affären för att handla lite ingredienser! Vi hörs senare, då kommer också bilder på våra fina cupcakes :) Kramizzar//Pauline


Kör på en veckans värsta outfit, som jag glömt, höhö  


  

Det är Eva Longoria Parker  som tar hem priset! Hon ville såklart inte vara sämre än Lady Gaga, som vann förra titeln som "Veckans värsta outfit", så hon tog på sig en hel skinka på MTV-galan :O! 

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards