Dance-P

Alla inlägg den 15 december 2010

Av Pauline - 15 december 2010 16:03

Heej alla! Idag så hade jag utvecklingssamtal! Det gick superbra, som vanligt ;D Här kommer en lista på dagens bra & dåliga händelser :)!


Bra:

*Det gick bra på samtalet

*God lunch i skolan idag

*Blev klar med min grej på slöjden


Dåligt:

*Bästa Sanna flyttar idag ;'(  <3 <3

*Måste göra läxaaaahhh -.-


Kommer sakna dig såå himla mkt Sanna <3 :( Här kommer ett litet tips på en snygg outfit som jag slänge ihop :) Vet att det blev en jätteful bild men iaf :D


  

Kanske för kallt att ha nu men det är roligare att göra outfits till sommaren, hihi :) Är det någon som vet någon bra sida där man kan designa kläder och så :)? Sitter och läser en Julia tidning nu :) Har hittat lite smaskiga grejer om mode och skönhet, så håll utkik! Kommer kanske komma upp nåt/några inlägg inom det ämnet :)? Iallafall, nu ska jag göra min engelskaläxa! Vi hörs imorgon eller kanske senare ikväll! Ha det så gött! Kramizzar//Pauline


Tips på sidor :) Källa


http://se.gosupermodel.se


www.bilddagboken.se


www.roliga-katter.se


www.nrj.se


www.time55.com/sv


www.ungfakta.se


www.burkar.nu


www.tjejspel.se


www.skapligtenkelt.se


http://youtube.com


www.julia.egmont.se


Till Lea :) BLir den här bra :)? Säg till om du inte tycker det ;D


  

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Skapa flashcards