Dance-P

Alla inlägg den 12 december 2010

Av Pauline - 12 december 2010 18:38

Heeej alla! Idag har jag vart på dansuppvisning heeelaaaaa dagen :D Jag var där från klockan 11 till klockan 5, det var super roligt :D Först så dansade vi street och några timmar senare balett :) Det gick jättebra, förutom att jag råkade ställa mig på fel plats, men ingen märkte det ;) Iaf det var jätteroligt :D Efter föreställningen så fick Louise och jag varsin tröja med namnet på vår dansskola ;) Jättefin! Har redan en svart, fast nu fick vi varsin vit :) <3 Men iaf imorgon så ska Lollo och jag på en TV inspelning direkt efter skolan så kommer inte kunna skriva imorgon p.g.a att vi kommer hem sent ;) Vi ska sitta i publiken, och det var det som vi var på audition för :D Jag blev ju 1:a reserv och Lollo 2:a till att dansa i TV, men vi får sitta i publiken istället eftersom att ingen blivit sjuk ;) Men nu ska jag göra mig iordning, är trött eftersom att jag gick och la mig så sent igår! Vi hörs på tisdag! Kramizzar//Pauline


Ledsen, tänkte precis lägga över bilder men självklart balla batteriet ut ;(

Av Pauline - 12 december 2010 10:19

Heej alla! Igår kunde jag faktiskt inte blogga, sorry ;( Men så fort jag vaknade igår fick jag göra mig iordning och så och sen skjutsade pappa mig och Louise till vår kompis Sanna :) Sen gick vi ner på stan tillsammans :D Det var jätteroligt, men Sanna ska flytta till en annan stad :'( Så vi passade på att göra något kul innan hon flyttade ;)  Iaf, vi köpte julklappar :) Jag köpte inget till pappa men en grej till mamma och en grej till Lollo, och så två grejer till Sanna :) Jag handlade för jätte mkt pengar, buuhuuu ;( Jag känner mig pank!! Iaf, köpte en tröja också, det står "I <3 X-mas" på <3 <3 :) Den var jättefin! Sen så köpte Louise och jag varsin röd klänning som vi hade på oss igår ;) Den var jätte fin! Bilder kommer men hinner inte med det nu ;) Iaf, efter stan så gjorde vi oss iordning inför vår glöggfest som vi skulle ha! Sen åkte vi till en lägenhet på mammas jobb (hotell) och så fixade vi fint där och sen så hade vi fest då ;) Det var jättekul! Dom sista gästerna gick vid halv 3 tillsammans med oss! Då var jag tröött!! Idag så har jag dansuppvisningar! Balett och street, jippieeee :D Ska bli superkul! Men nu måste jag gå och göra mig iordning! KRamizzar//Pauline

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards