Dance-P

Alla inlägg den 10 december 2010

Av Pauline - 10 december 2010 23:29

Heej alla! Idag i skolan så gick klassen till kyrkan ohc såg på luciatåg :) Det var mysigt ^^ Efter skolan så hade Nikita utvecklingsamtal och Lollo och jag skulle följa med henne hem för att baka så vi väntade i skolan! Ella, Sanna, Noel, Andrea och jag och Lollo stannade kvar och hade det mysigt, det kändes som vi hade skolan för oss själva fast en lärare hela tiden satt i rummet brevid x) Hon brydde sig inte om att vi gjorde granhopp och dansade och skrattade, haha :) Vi började vråla ut julsånger tsm oxå, haha! Då kom såklart en massa elever :) Iaf när Nikita var klar så gick vi hem till henne och så åt vi plättar med sylt och grädde till mellis ^^ Gott! Sen så letade vi i kokböcker och sen kom vi fram till att vi ville baka mördegskakor och brysselkakor :) Så det gjorde vi! DOm blev jättegoda ^^ Efter det så var vi lite vid datorn, hade krig i Nikitas säng och så ;) x) Sen gick vi hem och åt middag och sen blev det och titta på Idol! JAY IS THA WINNAAAHHH!! (Y) Båda var ju bra men Minnah hade ju egentligen åkt ut ;/ Iaf, hade tänkt vara med Ella imorgon, men hon kunde inte så imorgon ska vi på stan med bästa Sanna :D <3 Ska bli superkul :D Och imorgon så har vi glöggfest, det kommer komma en massa människor :) Ska bli kul! Har bestämt vad jag ska ha på mig, men om jag hittar en snygg klänning (såg en tjej som hade en jättefin klänning som dessutom var röd :) <3) så ska jag kanske köpa den istället ;) Se ska jag ha en jätte fin stickad kortkofta som jag fick låna av mamma, svarta tights och converse! Haha, har inga finskor, använder bara converse ;P Och på söndag är det dansuppvisning, det ska bli jättekul :) Och kommer kanske träffa en kompis från dagis som jag inte träffat på åratal (sen dagis faktiskt ;D) där, för det visade sig att hon gick på samma dansskola ;) Ja, är ganska upptagen i helgen om man säger så ;) Men nu ska jag läsa lite i Lollos Julia+ som hon fick i namnsdagspresent igår! Jag älskar Julia-tidningen <3 Vi hörs imorgon! Kramizzar//Pauline


Lite bilder (äntligen) :)


              


Okej, kan inte bestämma mig för vilka örhängen jag ska ha ;/ Vilka passar bra till klänningen här uppe :)? 

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards