Dance-P

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Pauline - 3 december 2010 23:50

Heej alla! Nu är vi framme i Norge :D Det har tagit hela dagen att köra hit, så det var skönt att komma fram ;) Imorse så gick det bra hos tandläkaren, jag hade inga hål :) Fast när dom skulle rönka höll jag på att börja gråta och kräkas och spotta ut den där lilla grejen som man måste ha i munnen :/ Först tryckte hon in den, sen sa hon att jag skulle försöka bita ihop tänderna! Så jag gjorde så gott jag kunde, och när jag var spyfärdig så sa hon: Lite till bara! Haha, det gör fortfarande ont när man rör där med tungan ;/ När vi kom fram så satte vi oss alla 3 (KF, jag och Louise) vid datorn och spelade sims 3 :) KF har typ alla spel, det är jättekul :) Fast det enda problemet är att han gillar att göra knäppa, så han har nyss gjort sig själv till vampyr och Lollos spelare till vampyr hon med x) Jag är den enda som är normal haha :P Imorgon ska vi kanske gå ut och åka lite pulka i backen utanför deras hus :) Det var jättelänge sen jag åkte pulka ;D På kvällen är det fest, och då ska vi 3 få vara på övervåningen och sitta vid datorn m.m om vi är tysta ;) Men nu ska jag snart gå och lägga mig! Vi hörs imorgon! Kramizzar//Pauline


  

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards